|
Eftersom jag sov så uselt i natt så var det väldigt slisamt på jobbet, men sen hade jag en härlig stund i solstolen på balkongen....
I går morse hade tidningsbudet lämnat alla tidningar utanför porten . Är det OK?
--------------------
Har du också ett stort monster under sängen?  zon 1
|