Nej jag har inte druckit snaps på över 10 år. Jag blir så snurrig i bollen, och inte är det särskilt gott heller. Men svart-vinbärsbrännvin kan jag tänka mig att snapsa på, det har jag för mig var ganska så okej.
Nä egentligen inte, men hon verkar väldigt rar. Hon gick där med sin son och såg väldigt vanlig ut. Log sött gjorde hon också. Tusan att min digitalbox inte funkar, nu missar jag ju henne i TV!