|
Med tanke på vindriktningen - någonstans från Lunds östra kommundelar (de landar snart) För ett år sen var det en som landade här på trottoaren utanför huset - inte riktigt idealiskt.....
Har du flygit ballong?
Redigerat av Aqvakul: 15-09-2009, 18:06
--------------------
Har du också ett stort monster under sängen?  zon 1
|