|
Nej, det tycker jag verkligen inte - man bör stimulera alla sinnen och ge möjlighet till många olika uttryck...
Är du fortfarande en rebell?
Redigerat av Aqvakul: 15-09-2009, 21:19
--------------------
Har du också ett stort monster under sängen?  zon 1
|