|
Nej först blev jag hotad av en elev, sen fick jag avstyra ett bråk som handlade om att tre andra elever hade sextrakasserat en praktikant. Allt detta precis när vi höll på med slutfasen av ett projekt i historia. Efter det hade jag två andra lektioner och en konferens. Snacka om att jag känner mig tom.....
Hur har din dag varit?
--------------------
Har du också ett stort monster under sängen?  zon 1
|