Medlem
Antal inlägg: 5 153
Medlem sedan: 24-08-2008
Medlem nr: 18 530
Ska åka till jobbet och hämta en gorilla storlek större. Fick den i present av mina arbetskamrater, och den är definitivt för stor för att ta på bussen.
Går det någon bra film på bio?
Trist när såna saker händer, hot och våld borde inte finnas.
--------------------
------------------------------------ "Gör aldrig samma misstag två gånger, såvida det inte lönar sig" (Mae West)
Medlem
Antal inlägg: 19 798
Medlem sedan: 30-09-2007
Medlem nr: 12 674
Nej verkligen inte! Trots befolkningsexplosionen i byn (invånarantalet har ökat från 3 till 8!) är det nog lite mycket begärt. Men det finns en liten bio 11km härifrån (de visar typ två filmer om året)