Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

    Kategorier

      Visa alla resultat

      Sökresultat för

      Produkter

        Kategorier

          Visa alla resultat
           

          Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )


          421 sidor V  « < 284 285 286 287 288 > »   
          Skriv svarNytt inlägg
          > Frågelek 2009 - svara och ställ ny fråga, fortsättning från 2008
          Aqvakul
          Inlägg 04-10-2009, 16:22
          Länk hit: #5701


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          ta ledigt och åka söderut på vintern....


          Vad är din inställning till vintern?


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          sommarhumla
          Inlägg 04-10-2009, 16:38
          Länk hit: #5702


          Medlem
          Antal inlägg: 5 153
          Medlem sedan:
          24-08-2008
          Medlem nr: 18 530



          Det får gärna vara vitt över julhelgen sen är jag trött på eländet santa.gif

          gillar du att fiska?


          --------------------
          ------------------------------------
          "Gör aldrig samma misstag två gånger, såvida det inte lönar sig"
          (Mae West)



          peter pan.gif
          blaratta.gif

           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 04-10-2009, 16:40
          Länk hit: #5703


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          Ja, om jag får fisk - taskigt tålamod....

          Brukar du fiska?


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          sommarhumla
          Inlägg 04-10-2009, 16:48
          Länk hit: #5704


          Medlem
          Antal inlägg: 5 153
          Medlem sedan:
          24-08-2008
          Medlem nr: 18 530



          När jag var yngre var vi ofta ute och fiskade hela familjen, sommar som vinter, det var otroligt kul.

          Favoritsyssla en regnig dag?


          --------------------
          ------------------------------------
          "Gör aldrig samma misstag två gånger, såvida det inte lönar sig"
          (Mae West)



          peter pan.gif
          blaratta.gif

           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 04-10-2009, 16:55
          Länk hit: #5705


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          Vara ute i regnet, bada, läsa bok....

          Vilket är ditt "önskeväder"?


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          sommarhumla
          Inlägg 04-10-2009, 17:00
          Länk hit: #5706


          Medlem
          Antal inlägg: 5 153
          Medlem sedan:
          24-08-2008
          Medlem nr: 18 530



          En solig höstdag med klarblå himmel, lite krispigt i luften om du förstår hur jag menar....

          Gillar du glass?


          --------------------
          ------------------------------------
          "Gör aldrig samma misstag två gånger, såvida det inte lönar sig"
          (Mae West)



          peter pan.gif
          blaratta.gif

           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 04-10-2009, 17:21
          Länk hit: #5707


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          äälskar glass


          Någon särskild glass som faller dig i smaken?


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          sommarhumla
          Inlägg 04-10-2009, 17:26
          Länk hit: #5708


          Medlem
          Antal inlägg: 5 153
          Medlem sedan:
          24-08-2008
          Medlem nr: 18 530



          ojoj, svår fråga....men jag har en arbetskamrat som gör en grym saffransglass...vet att det låter konstigt men herregud så gott, oh, jag kan inte välja någon speciell glass.

          Strut eller våffla?


          --------------------
          ------------------------------------
          "Gör aldrig samma misstag två gånger, såvida det inte lönar sig"
          (Mae West)



          peter pan.gif
          blaratta.gif

           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 04-10-2009, 17:30
          Länk hit: #5709


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          våffla, gärna nygräddad...


          Sorbet?


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          sommarhumla
          Inlägg 04-10-2009, 17:36
          Länk hit: #5710


          Medlem
          Antal inlägg: 5 153
          Medlem sedan:
          24-08-2008
          Medlem nr: 18 530



          Ja, det är gott det med.

          Yoghurtglass??


          --------------------
          ------------------------------------
          "Gör aldrig samma misstag två gånger, såvida det inte lönar sig"
          (Mae West)



          peter pan.gif
          blaratta.gif

           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 04-10-2009, 17:50
          Länk hit: #5711


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          jättegott

          italiensk glass?


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          sommarhumla
          Inlägg 04-10-2009, 18:04
          Länk hit: #5712


          Medlem
          Antal inlägg: 5 153
          Medlem sedan:
          24-08-2008
          Medlem nr: 18 530



          Har aldrig provat italiensk glass....men har hört att den är god.

          Något tillbehör till glassen? Sylt, chokladsås??


          --------------------
          ------------------------------------
          "Gör aldrig samma misstag två gånger, såvida det inte lönar sig"
          (Mae West)



          peter pan.gif
          blaratta.gif

           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 04-10-2009, 18:10
          Länk hit: #5713


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          Chokladsås passar ofta bra

          Drömland?


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          sommarhumla
          Inlägg 04-10-2009, 18:15
          Länk hit: #5714


          Medlem
          Antal inlägg: 5 153
          Medlem sedan:
          24-08-2008
          Medlem nr: 18 530



          Japan har fascinerat mig sedan Shogun gick på TV.

          Är du bra på språk?


          --------------------
          ------------------------------------
          "Gör aldrig samma misstag två gånger, såvida det inte lönar sig"
          (Mae West)



          peter pan.gif
          blaratta.gif

           
          Citera
          aanderss
          Inlägg 04-10-2009, 18:28
          Länk hit: #5715


          Medlem
          Antal inlägg: 29 979
          Medlem sedan:
          23-01-2007
          Medlem nr: 8 994




          kan du tyska
           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 04-10-2009, 18:29
          Länk hit: #5716


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          förstår skapligt, men talar urdåligt...


          Blåser det?


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          RitRat
          Inlägg 04-10-2009, 18:58
          Länk hit: #5717


          Medlem
          Antal inlägg: 1 153
          Medlem sedan:
          22-04-2009
          Medlem nr: 22 570



          Inte nu längre, men under dagen var det storm här.

          Gillade du matte i skolan?


          --------------------
          /// Ritva, med en trädgård i zon 5 i Sverige samt en i subtropiska Västafrika.
          Och mitt kostval är vegg.
           
          Citera
          sommarhumla
          Inlägg 04-10-2009, 19:02
          Länk hit: #5718


          Medlem
          Antal inlägg: 5 153
          Medlem sedan:
          24-08-2008
          Medlem nr: 18 530



          usch nej, lider nog av dyskalkyli tror jag... giggle.gif

          gillar du att resa?


          --------------------
          ------------------------------------
          "Gör aldrig samma misstag två gånger, såvida det inte lönar sig"
          (Mae West)



          peter pan.gif
          blaratta.gif

           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 04-10-2009, 19:05
          Länk hit: #5719


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          ja

          Spanien eller Italien?


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          sommarhumla
          Inlägg 04-10-2009, 19:21
          Länk hit: #5720


          Medlem
          Antal inlägg: 5 153
          Medlem sedan:
          24-08-2008
          Medlem nr: 18 530



          Har inte varit i varken Spanien eller Italien, men jag säger nog Italien.

          Flyga eller bussresa


          --------------------
          ------------------------------------
          "Gör aldrig samma misstag två gånger, såvida det inte lönar sig"
          (Mae West)



          peter pan.gif
          blaratta.gif

           
          Citera

          421 sidor V  « < 284 285 286 287 288 > » 
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):



           

          Enkel version Datum och tid: 05-07-2026, 02:43
                 
                    
          Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
           
          Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon