Medlem
Antal inlägg: 5 153
Medlem sedan: 24-08-2008
Medlem nr: 18 530
ojoj, svår fråga....men jag har en arbetskamrat som gör en grym saffransglass...vet att det låter konstigt men herregud så gott, oh, jag kan inte välja någon speciell glass.
Strut eller våffla?
--------------------
------------------------------------ "Gör aldrig samma misstag två gånger, såvida det inte lönar sig" (Mae West)