Medlem
Antal inlägg: 94 312
Medlem sedan: 07-10-2007
Medlem nr: 12 751
Ja, hustrun vill nog helst ha minusgrader, men jag har vant mig och klarar nu heller inte av om det blir för varmt - märkte det när jag delade rum med en kollega i göteborg förra helgen...
Det är Maya som främst hållit till på Yucatanhalvön dit vi ska, så jag behöver inte läsa på mycket som tur är. Jajamen jag har köpt 3 reseguider på engelska på Tradera.
Gotland tänkte jag mig till sommaren, varit där nyss?
Medlem
Antal inlägg: 94 312
Medlem sedan: 07-10-2007
Medlem nr: 12 751
Ja, på kortbesök över en helg i somras... (Visby är underbart....)
Har du läst en liten roman av Hasse Alfredsson som heter "Den befjädrade ormen" (en kontrafaktisk historia om mötet mellan vikingar och mexikanska indianer - klart underhållande och tänkvärd)