Medlem
Antal inlägg: 3 894
Medlem sedan: 24-05-2004
Medlem nr: 3 702
Robyn är bra, men jag gillar hennes person mer än musiken......hon är en sån stark, självklar, ung kvinna! Hennes sånger låter ofta ganska lika tycker jag......
Varför tycker du Alice Babs är en bättre sångerska än MZ.....?? Det rent tekniska eller...?
--------------------
När tillgången på ord är större än efterfrågan är det dags att vara tyst! MIN HEMSIDA - VÄLKOMMEN!