Medlem
Antal inlägg: 94 312
Medlem sedan: 07-10-2007
Medlem nr: 12 751
Ja, den är starkt förknippad med min studenttid, då jag flyttade ihop med och gifte mig med min hustru och började försörja oss själva - kanske den mest lyckliga tiden i mitt liv.
Nej jag litar på min arbetsgivare. Dessutom har jag blivit av med jobbet flertalet gånger förut och ändå inte lyckats bli arbetslös, det verkar liksom förgjort.....