Medlem
Antal inlägg: 94 312
Medlem sedan: 07-10-2007
Medlem nr: 12 751
Nja, vi vet att vi ska fira julafton hemma hos dottern, svärsonen och barnabarnet. På juldagen åker de upp till hans föräldrar i Storlien. Sonen ska åka till Thailand.
Medlem
Antal inlägg: 5 153
Medlem sedan: 24-08-2008
Medlem nr: 18 530
Det ska väl vara kvällen innan julafton då vi smakar på julmaten....samt kl 15 på julafton då "nästan hela Sverige stannar". Den härliga väl behövliga långpromenaden på juldagen...
En jul med snö eller utan?
--------------------
------------------------------------ "Gör aldrig samma misstag två gånger, såvida det inte lönar sig" (Mae West)