Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

    Kategorier

      Visa alla resultat

      Sökresultat för

      Produkter

        Kategorier

          Visa alla resultat
           

          Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )


          421 sidor V  « < 306 307 308 309 310 > »   
          Skriv svarNytt inlägg
          > Frågelek 2009 - svara och ställ ny fråga, fortsättning från 2008
          Meriona
          Inlägg 25-10-2009, 11:36
          Länk hit: #6141


          Gäster






          Nja ganska. Men jag går nog inte ut idag. rolleyes.gif
          Jag ska strax börja småstäda.

          kan man överleva utan dammsugare?
           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 25-10-2009, 11:39
          Länk hit: #6142


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          Javisst, det fi9nns jättebra moppar som gör jobbet lika bra om inte bättre


          Min mormors lillasyster hade en "Amanda". Vet du vad det är?


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          sommarhumla
          Inlägg 25-10-2009, 18:53
          Länk hit: #6143


          Medlem
          Antal inlägg: 5 153
          Medlem sedan:
          24-08-2008
          Medlem nr: 18 530



          Japp, min mormor hade en och den drog jag runt med varje gång jag var hos henne giggle.gif

          Har du börjat planera inför julen? santa.gif

          Redigerat av sommarhumla: 25-10-2009, 18:54


          --------------------
          ------------------------------------
          "Gör aldrig samma misstag två gånger, såvida det inte lönar sig"
          (Mae West)



          peter pan.gif
          blaratta.gif

           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 25-10-2009, 18:56
          Länk hit: #6144


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          Nja, vi vet att vi ska fira julafton hemma hos dottern, svärsonen och barnabarnet. På juldagen åker de upp till hans föräldrar i Storlien. Sonen ska åka till Thailand.


          Är julen viktig för dig?


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          sommarhumla
          Inlägg 25-10-2009, 19:01
          Länk hit: #6145


          Medlem
          Antal inlägg: 5 153
          Medlem sedan:
          24-08-2008
          Medlem nr: 18 530



          Det är hela känslan, att få vara tillsammans och bara rå om varandra, äta god mat...titta på Kalle....kan inte låta bli...

          Tycker du att julen är upphausad?



          --------------------
          ------------------------------------
          "Gör aldrig samma misstag två gånger, såvida det inte lönar sig"
          (Mae West)



          peter pan.gif
          blaratta.gif

           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 25-10-2009, 19:06
          Länk hit: #6146


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          Ja, särskilt den kommersiella sidan - julen kan vara jättemysig, men bristen på mysighet kan också drabba människor hårt

          Några särskilda jultraditioner?


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          sommarhumla
          Inlägg 25-10-2009, 19:16
          Länk hit: #6147


          Medlem
          Antal inlägg: 5 153
          Medlem sedan:
          24-08-2008
          Medlem nr: 18 530



          Det ska väl vara kvällen innan julafton då vi smakar på julmaten....samt kl 15 på julafton då "nästan hela Sverige stannar". Den härliga väl behövliga långpromenaden på juldagen...

          En jul med snö eller utan?


          --------------------
          ------------------------------------
          "Gör aldrig samma misstag två gånger, såvida det inte lönar sig"
          (Mae West)



          peter pan.gif
          blaratta.gif

           
          Citera
          Uggi
          Inlägg 25-10-2009, 19:20
          Länk hit: #6148


          Medlem
          Antal inlägg: 10 711
          Medlem sedan:
          08-10-2008
          Medlem nr: 19 305



          Gärna en jul med sö.

          Är det några raketer på nyår?


          --------------------



           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 25-10-2009, 19:22
          Länk hit: #6149


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          Absolut inte - farligt för både djur och människor...

          Hur brukar du fira nyår?


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          sommarhumla
          Inlägg 25-10-2009, 19:28
          Länk hit: #6150


          Medlem
          Antal inlägg: 5 153
          Medlem sedan:
          24-08-2008
          Medlem nr: 18 530



          Med familjen, oroligt tittande åt höger och vänster med tanke på grannar som inte kan handskas med raketer.

          Blir det extra lyxig mat till nyår?


          --------------------
          ------------------------------------
          "Gör aldrig samma misstag två gånger, såvida det inte lönar sig"
          (Mae West)



          peter pan.gif
          blaratta.gif

           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 25-10-2009, 19:30
          Länk hit: #6151


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          Ja, alltid (hummern, champagnen och oxfilén flödar... crazy.gif )

          Gillar du att duka till fest?


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          sommarhumla
          Inlägg 25-10-2009, 19:36
          Länk hit: #6152


          Medlem
          Antal inlägg: 5 153
          Medlem sedan:
          24-08-2008
          Medlem nr: 18 530



          Ja det är kul, ögat ska ju njuta det också.


          Hur klarar man av mörkret denna årstid utan att bli deppad?


          --------------------
          ------------------------------------
          "Gör aldrig samma misstag två gånger, såvida det inte lönar sig"
          (Mae West)



          peter pan.gif
          blaratta.gif

           
          Citera
          Uggi
          Inlägg 25-10-2009, 19:38
          Länk hit: #6153


          Medlem
          Antal inlägg: 10 711
          Medlem sedan:
          08-10-2008
          Medlem nr: 19 305



          Gå ner i hobbyrummet eller sitta vid datorn.


          Blir det för mycket tid vid datorn?


          --------------------



           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 25-10-2009, 19:43
          Länk hit: #6154


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          Ja, ibland

          Jobba i morgon?


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Uggi
          Inlägg 25-10-2009, 19:55
          Länk hit: #6155


          Medlem
          Antal inlägg: 10 711
          Medlem sedan:
          08-10-2008
          Medlem nr: 19 305



          Nej, skall hem till sonen och äta upp resten av tårtan.

          Gillar du konditorivaror?


          --------------------



           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 25-10-2009, 19:56
          Länk hit: #6156


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          Ja, tyvärr...

          Favoritbakelse?


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Meriona
          Inlägg 26-10-2009, 08:20
          Länk hit: #6157


          Gäster






          wub.gif Napoleon. Oj det var längesen man åt bakelse! Ett par år sen minst...

          Smörgåstårta är väl gott?
           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 26-10-2009, 08:37
          Länk hit: #6158


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          Nja, om det inte är för mkt "kladd..."

          Det blev plankstek på krogen, istf köttbullar hemma igår. OK, va?


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          aanderss
          Inlägg 26-10-2009, 09:05
          Länk hit: #6159


          Medlem
          Antal inlägg: 29 979
          Medlem sedan:
          23-01-2007
          Medlem nr: 8 994



          med vad?
          haft en bra helg
           
          Citera
          Uggi
          Inlägg 26-10-2009, 09:15
          Länk hit: #6160


          Medlem
          Antal inlägg: 10 711
          Medlem sedan:
          08-10-2008
          Medlem nr: 19 305



          Helgen har varit bra, förutom vädret.

          Hur mycket regn fick ni i helgen?


          --------------------



           
          Citera

          421 sidor V  « < 306 307 308 309 310 > » 
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):



           

          Enkel version Datum och tid: 03-07-2026, 10:41
                 
                    
          Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
           
          Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon