Medlem
Antal inlägg: 15 282
Medlem nr: 18
Ja absolut. Tänk om det är så att Jorden snurrar fortare och fortare och vetenskapsmännen inte säger nåt för att varna oss och så plötsligt en dag så snurrar den så fort så dragningskraften inte orkar hålla kvar oss utan vi flyger ut i rymden!!!
Tror du att årets adventskalender blir en succe?
--------------------
----<--<-@Att dölja ett fel med en lögn är som att dölja en fläck med ett hål.@->-->----
Medlem
Antal inlägg: 15 282
Medlem nr: 18
Jag brukar bara kolla för att veta vad det handlar om just för året. Hade på TVn i morse men såg inte så mycket mitt i frukosten och annat (Odla!). Såg iaf att bla Cindy Peters var med, och Eva Rydberg. Kan kanske vara nåt ändå? Annars tycker (vill!) jag att det ska handla om tomtar och troll och julen och sånt som det alltid handlade om förr.
Är barnen kräsnare numera när det gäller TV-program när det finns hur många kanaler som helst att välja mellan?
--------------------
----<--<-@Att dölja ett fel med en lögn är som att dölja en fläck med ett hål.@->-->----
Medlem
Antal inlägg: 3 894
Medlem nr: 3 702
O ja!!!!!! Det är nog den enda adventskalender på TV som jag sett vartenda avsnitt av! var tvungen att skynda mig hem från jobbet för att hinna se.....gamla människan!
Kommer du ihåg Rulle på Rullseröd?
--------------------
När tillgången på ord är större än efterfrågan är det dags att vara tyst! MIN HEMSIDA - VÄLKOMMEN!
Medlem
Antal inlägg: 3 894
Medlem nr: 3 702
kan jag aldrig tro! alltså de fysiska som man kan ta i.........tv´s julkalendrar nuförtiden är inte bra tycker jag.....för de har nog iaf JAG blivit för gammal!
julmat - halvfabrikat eller bara hemlagat?
--------------------
När tillgången på ord är större än efterfrågan är det dags att vara tyst! MIN HEMSIDA - VÄLKOMMEN!
Medlem
Antal inlägg: 10 711
Medlem nr: 19 305
Tidigare gjorde jag det på jobbet, däremot vill inte frugan att vi går ut före jul. Julafton med dopp i grytan då startar vi hemma hos oss med 12 personer.