CITAT (Aqvakul @ 24-07-2010, 20:30)

Lämna sandlådan!
AQVAKUL,
Håll dig på din bana. Vad har du med att göra denna gängets flams? Lämna du snadlådan, gamle man, jag har lämnar den redan och kommer inte att ge ut mer till dessa "huvudjagare" och mobbgänget mera.
Det de inte begriper, det ger sig de på och förstör för många andra. Silos startade ett tråd där vi kunde kolla om behovet att svara på frågor fanns, och tänk! det fanns, men rädslan var så stor för detta "stinta-gänget" att de vågar inte ens komma och fråga om olika ,lite mer udda saker, utan att behöva känna sig dumma bland alla dessa flummissar.
AQVAKUL, ---- detta var ett försök att kunna ta upp ämnen som en del tänker på men vågar sig inte att fråga av rädsla för er andra.
Jag medger att ämnet är udda och smalt, men vi ville inte störa andra trådar med detta. Men den som hittade dit var Stintan med sitt eviga tjat. Det är nu många som tycker att hon har inget att föra till diskussion.
Även om du själv inte bryr dig om detta tråd, så det är ju samma sak som om jag inte gillade selleritråden och gav mig på alla som äter selleri (detta är en ex. vad vi menar).
Har du lagt märke till att det har öppnats 4 st. svammeltrådar i småprat. Kan inte de leka av sig där????
Får man inte ta upp ämnen som visar sig vara behövd och besökt med frågor som de vågar ställa utan att betraktas dumma?
Jag tänker lägga om mina besök på trådarna, så att ge svar om det frågas efter och endast jag kan kanske svara på dem. Passar detta?
God natt för mig idag ...... fuchian ....
Redigerat av fuchian: 24-07-2010, 20:11