CITAT (Red Top @ 10-03-2009, 20:46)

Har tragglat mig igenom Småprat, inte vartenda ord dock:sweatingbullets: Har haft glädjen att se forumet växa från några få, till dagens närmare 22 000. Jag har skrattat, blivit obehagligt berörd, känt gemenskap; och inte ett ögonblick har jag ångrat att jag blev medlem i forumet.

Men en sak är säker!!
Det är minst lika roligt nu som då

Ambitiöst!

Någon gång när jag har för mycket tid kanske jag gör likadant. Om man går till sidan 650 så är det verkligen de första trådarna någonsin, medan det på Husdjur t.ex. bara finns en enda sida och på Natur två. Ändå finns äldre trådar kvar som man bara kommer åt genom sökfunktionen eller genom att gå via en medlems alla inlägg, det tycker jag är synd, där finns mycket osynlig kunskap.
CITAT (Red Top @ 10-03-2009, 20:46)

Vissa trådar är oxå minst lika aktuella idag, som förr. Som den här t ex:
Om konsten att kommunicera från oktober 2004.
Det var en bra tråd. Har du fler tips vad man borde läsa? Ibland är det så synd att bra trådar dör så snabbt, och så verkar folk bli sura om någon återuppväcker dem.
CITAT (Gossen Ruda @ 10-03-2009, 20:59)

Att ni bara orkar hålla på så här. Här får ni en dålig historia som bara passar i en sån här tråd.
En man hör hur det krafsar på ytterdörren. Han öppnar och finner en snigel på trappan. Han tar upp snigeln och går tvärs över vägen och in i skogen och slänger snigeln där.
Tre månader senare hör han igen ett krafsande på dörren, öppnar och hittar snigeln där igen. Den tittar upp på honom och säger: Vad skulle det där vara bra för?

Den var väl inte dålig!