Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Vinn böcker för 3500:-
          Latmask
          Inlägg 20-02-2009, 19:17
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 572
          Medlem nr: 5 267

Som ni säkert redan vet via andra medlemmar här som finns med på kapitel1 så anordnar Piratförlaget Bok-SM just nu. Läsarna och en jury får rösta fram den bok som ska bli utgiven av Piratförlaget av de manus som ligger ute.

Man läser böckerna gratis och röstar på de tre man tycker är bäst, varken mer eller mindre. Den läsare som av sina tre favoriter lyckas pricka flest av juryns favoriter vinner ett bokpaket med hela Piratförlagets årliga utgivning, värde 3500!

Så vinn böcker genom att läsa böcker gratis och bedöma dem. Kul va? smile.gif

Börja gärna med min bok, kan den bli en juryfavorit?
          http://www.kapitel1.se/teresa-j/nat-av-logner

Hur känner ni inför att läsa böcker på webben? Jag var skeptisk förut men det går bättre än jag trodde. Däremot finns det ju inget som kan ersätta känslan av en riktig bok, hur digital världen än blir smile.gif Jag tror aldrig att de fysiska böcker kommer försvinna. Tror du?

--------------------
          Murphys lag:
          Om något kan gå snett kommer det att gå snett, och vid sämsta möjliga tillfälle.

Murphys femte lag:
          Om någonting absolut inte kan gå snett, gör det det ändå.

Citera

Inlägg i den här tråden
          Latmask   Vinn böcker för 3500:-   20-02-2009, 19:17

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 21-06-2025, 06:42

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon