Medlem
Antal inlägg: 1 785
Medlem nr: 9 395
CITAT (Eva i Höga @ 20-03-2009, 16:24)
Men ...... skulle vi inte byta när vi träffas på Blåkulla?
Det är nog som så att Påskharen tar hand om bagaget när vi checkar in för att flyga till Blåkulla. Sen är bagaget/äggen/presenterna där när vi anländer. Eller i Bangkok. Eller på Påskön.
Medlem
Antal inlägg: 2 662
Medlem nr: 7 292
Jag VET att jag passerat en skylt med blåkulla varje gåbg som vi åker till stockholm......men inte kommer jag ihåg VAR den är, nu har jag 55 mil att flyga sakta lågflygning för att inte missa infarten i så fall. Men Bankok lät nog ganska bra jag tycker om värmen
Medlem
Antal inlägg: 3 454
Medlem nr: 7 932
CITAT (mojan @ 20-03-2009, 19:02)
Det är nog som så att Påskharen tar hand om bagaget när vi checkar in för att flyga till Blåkulla. Sen är bagaget/äggen/presenterna där när vi anländer. Eller i Bangkok. Eller på Påskön.
Himla käckt, vi har ju fullt på kvasten med kaffepanna o katt!
--------------------
Eva
En som inte gör dumheter som ung, gör det som gammal!
Medlem
Antal inlägg: 2 292
Medlem nr: 11 481
Här är hela listan på anmälda totalt 26 personer:
*Ulrica* Myosotis Eva-Helene anne-li i olofstorp mojan emmas matte DragonLady Klura ninnisky Chamomille Eva i Höga blomkronan pejori Pia L Betty Kajsa i Arvika Meriona HelenJ Wilmer Dito Verde 160kvm stort hus Tosan maramara elleave Monaxe netaave
Jag orkade inte sitta och göra harar på alla...
Sista anmälningsdatum: 1 april Storharen skickar ut namn och adress: 2 april Sista datum att posta påskpresenten: 3 april