Medlem
Antal inlägg: 3 467
Medlem nr: 17 820
NEJ! va tråkigt... Man önskar förstås att det inte är sant... tyvärr så händer det saker omkring oss som vi bara inte vill vara med om. Våra hundar är som våra barn!!! det är inget man vill mista, speciellt inte så ung...
Medlem
Antal inlägg: 10 802
Medlem nr: 16 563
Fruktansvärt jobbigt när man måste låta en kär vän och följeslagare somna in känner verkligen med dig. När man skaffar en hund eller katt tror man ju att man ska få många härliga år tillsamans inte att det ska ta slut på en gång !
Medlem
Antal inlägg: 923
Medlem nr: 10 333
Jag har ju redan skrivit i din blogg, men vill även skriva här! Har tänkt mycket på dig idag.....för jag vet ju hur det känns nu när syrrans 3 vovvar försvunnit på ett kort tag.....det finns ingen tröst liksom. Många kramar från mig Irene!
--------------------
Mitt gamla alias var "Lämås"
Odlar, påtar och rensar i zon 4. Klicka HÄR för att komma till min trädgårdsblogg.
Medlem
Antal inlägg: 7 413
Medlem nr: 6 203
Tror inte att det känns ett dugg bättre idag, det kommer att ta ett tag innan dess. Först måste ni sörja och lära er att acceptera, sen måste ni lära er att minnnas Morris med glädje och fortsätta att prata om honom med all den inlevelse ni gjorde innan. Bara för att han inte finns mer så är han inte glömd. Det är viktigt att komma ihåg Irene. Viktigt för er och era närmaste. Berätta gärna för oss sånt som ni minns och kommer att tänka på. Det lenar själen en smula och vi lyssnar så gärna
Ni finns i våra tankar
--------------------
F.d. ev. geni som numer dessutom...........är rökfri☺ /Gillan,zon 3-4 De enda som aldrig misslyckas är de som aldrig försöker!