Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Hur sköter jag min klätterväxt?, - och vad är det för nånting...
          Spikklubba
          Inlägg 29-03-2009, 17:57
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 46
          Medlem nr: 18 683

Jag har på en mur i trädgården en klätterväxt som då jag flyttade in förra sommaren var översållad av blommor, men nu ser den mest ut som en massa ris, så jag undrar nu först vad det är för växt, och sen om man ska låta riset vara, eller om man ska klippa ner den till marken? Kommer den upp från marken varje år, eller kommer skotten från grenarna/riset? Ännu har jag inte sett nåt liv i riset, så vad ska man göra???

Som den såg ut i somras:
          Bifogad fil  ODLA_Kl_ngv_xt_Juni_08a.jpg ( 115k ) Antal nedladdningar: 67

Bifogad fil  ODLA_Kl_ngv_xt_Juni_08b.jpg ( 117.68k ) Antal nedladdningar: 77

Som den ser ut nu:
          Bifogad fil  ODLA_Kl_ngv_xt_Mars_09a.jpg ( 98.64k ) Antal nedladdningar: 45

Bifogad fil  ODLA_Kl_ngv_xt_Mars_09b.jpg ( 138.37k ) Antal nedladdningar: 38

--------------------

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
          En Okunnig Dalmas som blivit med trädgård på Bjärehalvön i Skåne.
          ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 25-07-2025, 03:45

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon