Medlem
Antal inlägg: 9 435
Medlem nr: 3 363
jag har röstat 4 ggr i dag har ingen möjlighet att "komma över" fler datorer Vi måste komma på något sätt att även få alla våra gäster att rösta också (just nu har forumet 1176st unika besökare och skulle vi få deras röster......DÅ!)
--------------------
Bor och Odlar i zon4-5 ...tips hur man sår penseér finns i mitt album..... Penseé album
Medlem
Antal inlägg: 3 562
Medlem nr: 11 124
Jag röstar så mycket jag kan och sprider ut till folk jag känner. Men nu börjar jag tro att det är omöjligt att vinna någon dag. Jag börjar se det så här: det är jättebra att komma 2:a och många människor har genom denna tävling fått upp ögonen för myosotis sorbiska ägg
Moderator
Antal inlägg: 18 405
Medlem nr: 9 009
Det är helt klart något skumt. Det kommer ju hela tiden nya ägg farande och seglar förbi i röstantal. Myosotis ägg verkar ju aldrig kunna komma längre än andra plats. Något är inte som det borde vara
Moderator
Antal inlägg: 18 405
Medlem nr: 9 009
CITAT (blomkronan @ 05-04-2009, 22:52)
Det gick inte... "Du har redan röstat idag" har man inte olika ip adresser på datorerna????
Det är IP-adressen från den dator som är uppkopplad mot nätet som räknas. Eftersom dom andra datorerna får sin uppkoppling via den datorn blir det samma IP ut mot internet för alla datorer
Medlem
Antal inlägg: 8 776
Medlem nr: 16 329
Jag har lyckats rösta flera gånger Beror nog på att jag har mobilt bredband, som letar upp den starkaste sändaren varje gång jag kopplar ur. Då verkar det som om min IP-adress inte känns igen längre.
Nu har Lilla My 395 röster
--------------------
Att alltid vara en smula barn, det är att vara riktigt vuxen.