Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

14 sidor V  « < 3 4 5 6 7 > »   
          Skriv svarNytt inlägg
          > Roligt trädgårdsspel, Internetspel för trädgårdstokar
          Farmor
          Inlägg 14-05-2009, 13:56
          Länk hit: #81

Medlem
          Antal inlägg: 274
          Medlem nr: 6 581

Jag har precis blivit Mole Hunter och är nästan helt pank. Håller fortfarande på och gör fritt från ogräs osv. Nu är det bara en mullvad kvar att schasa iväg (för man tar väl inte livet av dom???????).

Tänkte sedan köpa någon dekoration för att få fler kunder, men det verkar som att man måste ha många eller dyra dekorationer för att kunderna ska strömma till. Någon som vet hur det egentligen fungerar?

Var just inne och tittade på min trädgårdsbild och någon har varit vänlig och röstat på den, tack så väldans mycket. Får ta och byta ut den bilden när allt otyg är rensat. Jag röstar också på er som jag känner till.

Det här spelet var riktigt kul, hoppas fler hakar på.

--------------------
          Anne

Citera
          ampersson
          Inlägg 14-05-2009, 14:00
          Länk hit: #82

Medlem
          Antal inlägg: 40
          Medlem nr: 9 611

Jag är uppe i 21 000 nu, långsamt strävar jag mot min andra trädgård. Dessutom kämpar jag med att samla ihop 5000 (!) spenatplantor. Det tar ju oxå sin lilla tid.

Har nästan helt gett upp de mindre värda plantorna nu. Kunderna vill ju ändå mest ha allt som tar tid att odla. Köper det billiga till kunderna istället. Hoppas resterande 70 000 går snabbt att få ihop. Känns som att en trädgård inte räcker så långt numer..

Citera
          snuttan
          Inlägg 14-05-2009, 17:10
          Länk hit: #83

Medlem
          Antal inlägg: 15
          Medlem nr: 9 443

Hej !
          Jag håller med på att försöka få i hop 5000 spenat plantor, tar ju en halv evighet rolleyes.gif men man kämpar på.
          Ja en till trädgård skulle ju inte vara helt fel. man sitter ju och glor på allt man ska så.
          Och så man alltid har till kunderna. Pengarna kommer ju ta år att få i hop. Men kul är det.
          Man kan ju inte slita sig från spelet för man kanske kan skörda och så lite nytt.

Citera
          Lady Hamilton
          Inlägg 14-05-2009, 19:23
          Länk hit: #84

Medlem
          Antal inlägg: 9 435
          Medlem nr: 3 363

Tack Pia för hjälpen men jag kommer nog att vänta tills jag har en "snygg" trädgård att visa upp Just nu är det bara "rörigt" Jag har kommit till nivån BlurberryBaron och har klarat 9quest. Men jag har börjat att "nobba" vissa kunder eftersom devill betala så lite........är det någon fler som gör likadant.
          När jag menar betalar lite så jämför jag priserna som finns på marknaden och jämför med vad kunden vill betala.

Och även jag har lagt in er alla på en lista och röstar på era trädgårdar tummenupp.gif

--------------------
          Bor och Odlar i zon4-5 ...tips hur man sår penseér finns i mitt album.....
          Penseé album

Citera
          Pia mitt i Skåne
          Inlägg 14-05-2009, 22:14
          Länk hit: #85

Medlem
          Antal inlägg: 935
          Medlem nr: 2 117

naughty.gif Jag hittade dig allt Ladyn... Min trädgård såg mycket värre ut när jag började visa den, hade massor med ogräs, stubbar och så mullvadarna... Som sagt man förbättrar efter hand om man vill men jag tycker att din är fin...

--------------------
          Pia mitt i Skåne zon 1

Citera
          Farmor
          Inlägg 14-05-2009, 22:30
          Länk hit: #86

Medlem
          Antal inlägg: 274
          Medlem nr: 6 581

Nu har jag också röstat på Lady H:s trädgård och jag gav den hösta poäng, för jag tycker den är fin.

Men var får man tag i en flakmoppe undrar jag????? Skulle också vilja ha en sådan, ser lite tufft ut.

--------------------
          Anne

Citera
          Lady Hamilton
          Inlägg 15-05-2009, 06:24
          Länk hit: #87

Medlem

Flakmoppen kan du köpa efter att du köpt bilen tummenupp.gif thanks.gif för era röster blush.gif kommer att lägga in en snyggare bild senare när jag odlat upp lite fler dyra plantor och kan koncentrera mig på det "snygga" i stället

--------------------
          Penseé album

Citera
          ampersson
          Inlägg 15-05-2009, 07:34
          Länk hit: #88

Medlem

Lady> har du premium? Eller hur kan man köpa bil? Det har jag inte sett nånstans.

Jag nobbar kunder hela tiden. Senast för en kvart sen, när en kund bara erbjöd halva marknadspriset. Hrmpf... Säljer det hellre själv då.

Citera
          Malin_MeL
          Inlägg 15-05-2009, 09:11
          Länk hit: #89

Medlem
          Antal inlägg: 855
          Medlem nr: 18 334

det står någonstans att det inte är en bra ide att nobba kunder, undrar varför. Men det är nog spelteknisk, om ingen sålde till kunder så skulle inga grödor försvinna från spelet och då skulle marknaden oxå stanna av. Men ja, vissa vill köpa väldigt billigt, konstigt att man inte får sätta sitt eget pris, eller iaf förhandla lite. Jag har oxå nobbat och inte märkt några konsekvenser.

Citera
          Lady Hamilton
          Inlägg 15-05-2009, 12:57
          Länk hit: #90

Medlem

CITAT (ampersson @ 15-05-2009, 08:34) *
          Lady> har du premium? Eller hur kan man köpa bil? Det har jag inte sett nånstans.

Jag nobbar kunder hela tiden. Senast för en kvart sen, när en kund bara erbjöd halva marknadspriset. Hrmpf... Säljer det hellre själv då.

Ja jag är premium och jag köpte bilen (och flakmoppen) i leksaks affären
          Här är en länk till min trädgård

--------------------
          Penseé album

Citera
          ampersson
          Inlägg 15-05-2009, 14:56
          Länk hit: #91

Medlem

Intressant... hur betalade du och vad kostade det? Har röstat på dig nu oxå. smile.gif

Citera
          Lady Hamilton
          Inlägg 15-05-2009, 16:17
          Länk hit: #92

Medlem

Jag betalade via "paypal", det finns lite olika alternativ kolla uppe till höger så ser du ett © klicka på den och kolla där. thanks.gif alla för att ni röstar. Men funderar på en sak.........jag brukar ofta rösta på olika trädgårdar som jag gillar, ibland kan jag rösta flera gånger samma dag.......tror jag eller har jag fel? Är det någon som har koll på hur ofta man kan rösta på "samma". De trädgårdar som jag röstade på i går kväll har jag ännu inte lyckats rösta på i dag dunno.gif Men i varje fall så har jag gjort som jag blev tipsad om Att lägga upp alla här från Odla på mitt "Memmoblock" så att jag lätt kan gå in och rösta tummenupp.gif

--------------------
          Penseé album

Citera
          ampersson
          Inlägg 15-05-2009, 22:29
          Länk hit: #93

Medlem

Hm, nu gjorde jag precis det jag sa till mig själv att jag inte skulle göra... Köpte premiumkonto... Men inget roligt extra än så länge. Väntar på bussen så att jag kan hyra tillbaks min vattengnome. Skönt att slippa vattna själv.

Citera
          Lady Hamilton
          Inlägg 15-05-2009, 22:33
          Länk hit: #94

Medlem

Köp en bil så slipper du passa bussen tummenupp.gif och kan åka vart du vill när du vill...........

--------------------
          Penseé album

Citera
          ampersson
          Inlägg 18-05-2009, 14:22
          Länk hit: #95

Medlem

Nu har jag min andra trädgård. Finally- måste även erkänna att jag "fuskade" och skaffade mig premium o växlade in några coins... Men vet inte om jag tyckte det blev så mkt roligare för det. Ungefär samma skulle jag tro. smile.gif

Citera
          Malin_MeL
          Inlägg 18-05-2009, 16:45
          Länk hit: #96

Medlem

CITAT (ampersson @ 18-05-2009, 15:22) *
          Nu har jag min andra trädgård. Finally- måste även erkänna att jag "fuskade" och skaffade mig premium o växlade in några coins... Men vet inte om jag tyckte det blev så mkt roligare för det. Ungefär samma skulle jag tro. smile.gif

fuskis smile.gif

Citera
          Lady Hamilton
          Inlägg 18-05-2009, 19:43
          Länk hit: #97

Medlem

ampersson vad heter du i spelet?
          Sedan får du gärna berätta hur du upplever att ha 2 trädgårdar. Själv har jag endast 12,700:- unjefär så för mig är det långt upp till 90,000. Men jag har moped 3 gnomer och level 2 på närings tillskottet

Min trädgård

--------------------
          Penseé album

Citera
          ampersson
          Inlägg 18-05-2009, 21:04
          Länk hit: #98

Medlem

Lady> heter ampe på server 2. Jag tycker det är ungefär samma att ha 2 trädgårdar så än så länge. Men det är väl mest för att allt tar sån tid innan man kan skörda. Ska försöka samla ihop till lite gödning och utsmyckningar nu. Tänkte sen ha en av trädgårdarna till att försöka göra lite "fin".

Malin_mel>>> Haha jag vet. Men som sagt, kunde lika gärna samlat ihop det utan. Är mest glad för vattenhjälpen och bilen smile.gif

Ska försöka ta mig i kragen o skaffa en visningsträdgård någon dag.

Citera
          Malin_MeL
          Inlägg 19-05-2009, 07:00
          Länk hit: #99

Medlem

Jag är oxå sugen på vattenhjälpen! jag har fixat lite gödning, men det hjälper föga när jag inte orkar klicka för att vattna allt. jag använder musen mycket på jobbet och det känns som risken för att utveckla musarm inte precis blivit mindre sen jag började spela detta! man skulle ju vilja ha en odlar-gnome, så man bara skriver i hur många av en sort man vill sätta och så tar den lediga platser i trädgården.

Citera
          eugenia
          Inlägg 19-05-2009, 21:03
          Länk hit: #100

Medlem
          Antal inlägg: 301
          Medlem nr: 6 614

CITAT (snuttan @ 14-05-2009, 18:10) *
          Hej !
          Jag håller med på att försöka få i hop 5000 spenat plantor, tar ju en halv evighet rolleyes.gif men man kämpar på.
          Ja en till trädgård skulle ju inte vara helt fel. man sitter ju och glor på allt man ska så.
          Och så man alltid har till kunderna. Pengarna kommer ju ta år att få i hop. Men kul är det.
          Man kan ju inte slita sig från spelet för man kanske kan skörda och så lite nytt.

Meningslöst att odla så mkt spenat. Speciellt eftersom den är så billig att köpa. Jag köpte all min spenat x)

Citera

14 sidor V  « < 3 4 5 6 7 > » 
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 09-08-2025, 14:39

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon