Jahapp, då ska jag ansätta er forummedlemmar med ännu en i den osinliga raden med identifieringsfrågor..  Hoppas det är ok! Jag skulle hemskt gärna vilja veta vad dessa tre växter heter: 1: (tror blommorna blev blå på denna)
okand1.JPG ( 94.78k )
Antal nedladdningar: 742: (Är tyvärr lite halvt överblommad på bilden, men toppen blommar i alla fall fortfarande och det syns ju att de blå spirorna har varit lite längre innan än de var då bilden togs.)
okand2.JPG ( 80.59k )
Antal nedladdningar: 713:
okand3.JPG ( 73.14k )
Antal nedladdningar: 59Hoppas någon kan hjälpa mig! Nr 2 är lite extra viktig då jag vart riktigt förtjust i den men precis har insett att den nog har blivit bortrensad av misstag när jag röjde bort ett enormt krusbärs- vinbärs- och hallonsnår för någon vecka sen.. Så nu måste jag veta vad den heter så jag kan försöka få tag på en ny!
--------------------
Hoyor, Uteväxter, Norsk skogkatt, Marsvin (Lunkarya), Grön Påfågel, Blå Påfågel (natur, vit, svartvingad och brokig), Temmincks Tragopan, Kungsfasan, Diamantfasan, Guldfasan (natur och gul), Tofsduva, Skrattduva, Diamantduva, Påfågelduva, Dvärgsilkeshöns, Dvärgfönix, Dvärgmes.
|