Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Nu är jag arg!, Har köpt rovspinnkvalster
          Maggan H
          Inlägg 27-05-2009, 15:37
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 4 173
          Medlem nr: 2 369

Har fått min, i förebyggande syfte köpt, burk med rovspinnkvalster och det står att hållbarheten endast är 2 dagar?? Jag har inga problem ännu men vet att de kommer om några veckor i växthuset. Kan inte hitta någon info om detta varken på hemsidan eller i broshyren som medföljde leveransen från Biobasiq. Jag mailade damen på företaget som svarar :

''Eftersom deras mat endast är spinnkvalster och har de då inget att leva av och kommer att springa ihjäl sig och dö svältdöden.

Alltså se hemsidan
          Symtom

”Kvalstren skadar först och främst plantorna vid att suga ur cellerna, som dör. Detta syns till en början som små vita fläckar, som normalt ses på översidan av bladet. När dessa ljusa prickar syns, skall rovkvalstren sättas ut så snart som möjligt. ”

Ni som brukar använda er av sådana här, stämmer detta verkligen?? Kan ni hitta någon info em att de ska användas inom 2 dagar?

Nyttodjur.se

--------------------
          MVH Maggan

Bor och odlar i zon 1 NÖ Skåne

Citera

Inlägg i den här tråden

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 27-07-2025, 02:19

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon