Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

Skriv svarNytt inlägg
          > Mina syréner !
          johelola@hotmail...
          Inlägg 31-05-2009, 15:03
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 2
          Medlem nr: 23 812

Min ena syrénbuske ser bedrövlig ut ! Har på er sida hittat många med EXAKT samma beskrivning som min buske; blad som slokar, blommorna stannar i växten och blir missbildade, eller kommer inte alls. Många har skrivit om att flytta dom, att de fått Stroller Kombi o s v. Nu har JAG en idé och undrar om någon kan tro på den ? Min far säger för det första att det finns "bra och dåliga syrén- år, de kommer tillbaka".
          Ja, det kan väl hända, och mina syréner är av den gamla sorten som har väldigt många år på nacken här på samma ställe,men jag vill veta !
          De står dessutom tillsammans med en massa andra syréner som INTE ser ut på detta sätt, så jag tror inte på "fel placering".
          MEN: Jag har under vintern haft ett sk ljusnät liggande i just den drabbade busken, kan DET vara problemet ?
          Kan alltså ljus och värme från dioderna skadat syrénen ? confused.gif

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 10-08-2025, 14:03

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon