Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

3 sidor V  < 1 2 3  
          Skriv svarNytt inlägg
          > Vad svärord plockas inte en del "medlemmar" bort för?
          Berith
          Inlägg 12-06-2009, 11:39
          Länk hit: #41

Medlem
          Antal inlägg: 15 282
          Medlem nr: 18

Har nu läst flaxss inlägg och den länkade tråden (varför ligger den i Kryddväxter??).

Dom flesta spammen poppar ju upp i Support, det kan väl inte vara störande om det markeras anmält där så tråden flyttas upp? Flyttas upp förresten, det är ju inte ofta det skapas nya trådar där så även utan markering skulle spammet ligga överst länge...

--------------------
          ----<--<-@ Att dölja ett fel med en lögn är som att dölja en fläck med ett hål. @->-->----

Citera
          flaxss
          Inlägg 12-06-2009, 11:45
          Länk hit: #42

Gäster

CITAT (Berith @ 12-06-2009, 12:39) *
          Har nu läst flaxss inlägg och den länkade tråden (varför ligger den i Kryddväxter??).

Dom flesta spammen poppar ju upp i Support, det kan väl inte vara störande om det markeras anmält där så tråden flyttas upp? Flyttas upp förresten, det är ju inte ofta det skapas nya trådar där så även utan markering skulle spammet ligga överst länge...

det har åtminstone innan funnits massa spamtrådar i övriga avdelningar och jag tycker det är väldigt störande när trådarna hålls kvar av att ''medlemmar'' skriver fler inlägg i dom. visst admin hittar dom kanske lättare bara det jag vill inta ha dom bland dom nyaste trådarna.

men sedan bara för jag tycker en sak så menas det inte att man behöver brys sig om det.

CITAT (Berith @ 12-06-2009, 12:39) *

för att där va väl en 50st spamtrådar i den avdelningen.

Citera
          Aqvakul
          Inlägg 12-06-2009, 11:54
          Länk hit: #43

Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem nr: 12 751

CITAT (pejori @ 12-06-2009, 12:34) *
          Ok..Då vet vi... tummenupp.gif
          Då räcker det med ett inlägg, med vidhängande smailyom att spammen är anmäld. naughty.gif
          Då slipper det sitta tio medlemmar och anmäla samma spam. kompiskram.gif

Överens!

No hard feelings Linus. Jag har fullt förtroende för dig!

--------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

zon 1

Citera
          Berith
          Inlägg 12-06-2009, 12:07
          Länk hit: #44

Medlem
          Antal inlägg: 15 282
          Medlem nr: 18

CITAT (flaxss @ 12-06-2009, 12:45) *
          det har åtminstone innan funnits massa spamtrådar i övriga avdelningar och jag tycker det är väldigt störande när trådarna hålls kvar av att ''medlemmar'' skriver fler inlägg i dom. visst admin hittar dom kanske lättare bara det jag vill inta ha dom bland dom nyaste trådarna.

men sedan bara för jag tycker en sak så menas det inte att man behöver brys sig om det.
          för att där va väl en 50st spamtrådar i den avdelningen.

Aj shit! fear.gif Ja det förstår jag, att 50 spamtrådar på samma ställe är irriterande.

--------------------
          ----<--<-@ Att dölja ett fel med en lögn är som att dölja en fläck med ett hål. @->-->----

Citera
          Monaxe
          Inlägg 12-06-2009, 12:16
          Länk hit: #45

Medlem
          Antal inlägg: 3 326
          Medlem nr: 12 962

CITAT (flaxss @ 12-06-2009, 12:26) *
          snacka om att missförstå mig!!!

NEJ jag är INTE emot att anmäla!!!!!!!!!!!!

jag är emot att folk skriver fler än ETT inlägg i spamtrådarna och håller dom uppe! vilket jag skrev.

jag är emot att folk överanvänder smilies!!!!!

det räcker med ett inlägg i varje spamtråd med en spamsmilie!!!

jag är EMOT allt vad spam heter och tycker odla borde fixa det bättre än va det är nu.
          LÄS TRÅDEN och sluta missförstå mig!
          http://www.odla.nu/forums/index.php?showto...817&hl=spam

slutsats från mig - gör ETT inlägg med EN smile och låt den dö och låt admin ta hand om den sen efter den anmälts. att den inte dör är ju såfall admins fel.
          snälla nån, jag nämnde inte ens er, jag skrev allmänt! och ni fick inte kritik just emot er! ALLMÄNT.

kritiken var inte riktigt till er, och jag tycker inte det var kritik mer att jag höll på koka över av dom anledningar jag skrev i mitt förra inlägg i denna tråd.

om ni nu tyckte det var kritik mot er så var det inte det, förlåt om det uppfattades som det kompiskram.gif . men ska ni skriva bakom rygg så ha åtminstone rätt fakta.

Ok, att spam bara ska markeras EN gång för att det ska framgå att det är anmält är jag helt överens om, allt annat är onödigt och håller bara tråden uppe.
          Tror att vi kanske har gått om varandra i vår iver att bekämpa spammen, vi lägger det bakom oss nu och kan väl gemensamt försöka hålla vårt forum rent från all skit som spammen innehåller!

No hard feelings!

--------------------
          Monaxe zon 2 på västkusten

Citera
          MariaS
          Inlägg 12-06-2009, 12:43
          Länk hit: #46

Medlem
          Antal inlägg: 12 573
          Medlem nr: 2 930

I samma veva som spam-smileyn dök upp, hade admin även fixat så vissa ord blev ordet spam istället. Just där och då, hade vi faktiskt vansinnigt roligt i just den spamtråden, vill minnas att det hann bli flera sidor med inlägg, innan tråden försvann rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif

Citera
          Monaxe
          Inlägg 12-06-2009, 12:51
          Länk hit: #47

Medlem
          Antal inlägg: 3 326
          Medlem nr: 12 962

CITAT (MariaS @ 12-06-2009, 13:43) *
          I samma veva som spam-smileyn dök upp, hade admin även fixat så vissa ord blev ordet spam istället. Just där och då, hade vi faktiskt vansinnigt roligt i just den spamtråden, vill minnas att det hann bli flera sidor med inlägg, innan tråden försvann rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif

Ja, ibland kan fakiskt spammen vara roliga! a0a.gif

--------------------
          Monaxe zon 2 på västkusten

Citera
          Ralf
          Inlägg 12-06-2009, 12:57
          Länk hit: #48

Medlem
          Antal inlägg: 3 539
          Medlem nr: 36

om man skrev v i a g r a utan mellanslag som blev det nåt annat..... testar nu

jappps det blev ändrat till spam...

Redigerat av Ralf: 12-06-2009, 12:59

--------------------
          Enbart pengar gör ingen lycklig. Man måste också ha aktier, guld och fastigheter.
          Danny Kaye (1913-1987)

Mitt andra liv.

Citera
          MariaS
          Inlägg 12-06-2009, 13:15
          Länk hit: #49

Medlem
          Antal inlägg: 12 573
          Medlem nr: 2 930

CITAT (Ralf @ 12-06-2009, 13:57) *
          om man skrev v i a g r a utan mellanslag som blev det nåt annat..... testar nu

jappps det blev ändrat till spam...

Visst är det festligt! rotfl.gif Det kan bli riktigt roliga upplysningar om man skriver fel ord i fel ordning giggle.gif

Citera

3 sidor V  < 1 2 3
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 01-03-2026, 06:44

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon