Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> klockan e 4.19, har försökt att sova
          yla
          Inlägg 10-12-2002, 04:27
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 5 649
          Medlem nr: 208

men det är omöjligt usch,kollade lite här men inget har hänt sen sist
          måste bara tala om att idag så ringde telefonen njae de va inatt ,de va min mamma som ringde ,,menjag hittade inte telefonen ,, wub.gif jag letade o sprang runt som en tok,,,hannn aldrig hitta den förrän det slutade ringa
          fortsatte letandet o hittade den tilsammans med Nilsson min tossiga katt i hans favoritfåtölj,,,han hade snott den o lagt beslag på den
          jag hade hört att han höll på me nåt större som lät tidigare på kvällen men inte kollat vad han gjorde ,,,nå jag fick svaret ,,,,,
          han e sotis tror jag ,,telefonen e ju nåt jag håller på med o då e den viktig förstås så då vill han också
          precis som att han alltid ska ligga på mitt tangentbord,,, rolleyes.gif
          nåja nu ska jag testa sängen igen ,de e bara det att magen har börjat kurra ,,, sad.gif attans också kanske skulle ta morgonfikat o sen gå o lägga mej unsure.gif wink.gif hmmmmmmmmm se you later blink.gif

--------------------
          lev idag imorrn kan de vara försent
          min hemsida
          yla oldwolfie

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 29-07-2025, 23:05

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon