Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> arbetslös 2009?, startar en ny tråd om detta
          tomba
          Inlägg 12-08-2009, 10:23
          Länk hit: #1

Gäster

hej på er odlaiter. började läsa den gamla milslånga tråden om arbetslöshet. tänkte att man kunde dra igång en ny det är ju högaktuellt -cry-.gif crying.gif
          själv hänger jag i det sista strået på nuvarande jobbet. Jag har jobbat som ett djur i många år här och flyttats från uppgift till uppgift och snällt lärt mej allt det nya. Med den påföljd att huvet, kroppen och snart också humöret är slut. nu är pengarna snart slut i firman (illa skött) och vi anställda väntar bara att nyckeln inte passar i låset ngn morgon unsure.gif . D känns lite jobbigt just nu. Men snart är det höst och vinter nuke.gif sick.gif no.gif ranting.gif rotfl.gif
          Ni som är i samma eller värre situation, skriv av er lite här.
          Jag vill rikta en vädjan till er med stadiga arbeten (om sådana finns) ge gärna tips på "lediga" jobb i er firma som inte annonserats ut. många arbetsgivare skulle ju gärna anställa ngn bara de hittar den rätta.
          vad vore livet utan växter och grönt thanks.gif
          kämpa på

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 23-07-2025, 08:12

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon