Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Hej, ny här..., Odlar också i pallkragar
          Tesa
          Inlägg 07-11-2003, 12:36
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 3 397
          Medlem nr: 2 483

Fast egentligen bara en äkta men fler är på gång. Däremot har jag odlat kryddor och grönsaker i "falska" kragar i 7-8 år nånting.

Där mitt grönsaksland ligger står det vatten på våren och solen når inte dit förrän i mars april nångång så jag var nödd att hitta på nåt. Vi rev en gammal smedja här på gården och då fick jag tillgång till en massa gammalt virke som jag byggde odlingslådor av. Vips både dränerat och snabbare uppvärmt + alla andra fördelar som ni säkert redan upptäckt här...
          Nu har vi rensat i ett uthus och där hittade jag pallkragar som jag la beslag på direkt. Jag är trött på att klafsa omkring i mina utökade odlingar sad.gif - nu blir det pallkragar där med biggrin.gif

jag sjunger gladeligen pallkragarnas lov:lol:
          (testar saker här nu, ser lite kul ut wink.gif men jag begriper inte hur man ändrar färg på texten)

--------------------
          Tesa
          zon 3-4
          Här finns min blogg: Uti vår hage...

Citera

Inlägg i den här tråden

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 17-07-2025, 19:52

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon