CITAT (Biggan_ @ 25-08-2009, 22:42)

Ja det var många som blev lurade och bedragna, bl.a jag själv. Fortfarande har jag inte fått klart för mej varför eller vem? Det skadar väl inte att rensa upp i byken, eller är det för känsligt på något vis? Jag undrar ju så klart om man fortfarande blir bedragen?
Varför känner du dig bedragen av just Reserv? Det är väl så att du aldrig kan var helt säker på vem som döljer sig bakom en signatur, m.a.o blir du kanske bedragen hela tiden. Föe min del har jag ingen aning om vem som dolde sig bakom sign. Reserv, bara att det var en kul, uppkäftig och intelligent skribent. Reserv störde aldrig mig, däremot kan jag tycka att ett antal skribenter som framställer sig själva som ooootroligt präktiga och rättrådiga är ganska obehagliga.
Gita
CITAT (*Stintan* @ 26-08-2009, 08:10)

Jag vet att det är en del som påstår sig veta sanningen men till dags dato har jag inte sett ett enda bevis för att påståendena skulle vara sanna. Du påstår dig ha den absoluta sanningen, nå så fram med den då du som är så modig. Man kan inte bara anklaga någon utan att lägga fram bevis. För mig är man oskyldig tills motsatsen bevisats. Vederbörande har förnekat det hela så vad skulle det ge att hon gav sig in i diskussionen ytterligare? Ni som säger er ha sanningen tror ju ändå inte på henne. Spekulationer är inga sanningar men vet du vad som är sant så tycker jag verkligen att du ska berätta det för hittills har du bara antytt. Har du bevis så fram med dom annars så är du ju lika feg som dom andra som "vet" men inte vågar.
Ja jag tycker att det är fel att hänga ut och anklaga folk när man bara antyder något och undanhåller bevisen.
Jag kunde inte ha sagt det bättre själv Stintan!
Gita