Fick mycket att läsa ikapp sen senast...

Nån undrade över Copycat, och det var ju också Pia L. Ingen hemlighet och det går också att hitta inlägg om, om nån tycker att jag skvallrar eller snokar. Lite skillnad på ton över Copycats och Pia Ls inlägg, eller hur? Inte så mycket gulligull över dom gamla trådarna, mot dom aktuella... Copycat2-917 har jag ingen aning om.
Nån skrev också (Biggan tror jag?) att hon inte kände sej bedragen av Reserv, utan av den som hittade på honom. Precis! Varför Reserv öht skapades får vi nog aldrig veta. Vi får nog knappast nån ursäkt heller. Men det är bra att vi börjat diskutera det här tycker jag, vi hade ju lite olika "förhållanden" till Reserv.
Antar att Reserv loggar in ibland för att kolla PM? Vad vi läst i den här tråden så vet ju tydligen inte alla att han inte finns.
Jag brukar kolla registreringsdatum för inläggsskrivarna för att se om dom öht kan förstå vem/vad vi pratar om. Det blir lite före och efter Reserv....
----------------
Tog bort en länk till ett inlägg där Reserv skriver som om han vore kvinna, och pratar om sin man osv. Kunde kanske missuppfattas, och risk fanns att den trådens ämne kom upp till diskussion igen.
Redigerat av Berith: 27-08-2009, 06:39