Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

30 sidor V  « < 26 27 28 29 30 >  
          LåstNytt inlägg
          > Forumister försvinner
          pejori
          Inlägg 03-09-2009, 15:50
          Länk hit: #541

Medlem
          Antal inlägg: 19 528
          Medlem nr: 2 682

Tror också att hej igen är netha. tummenupp.gif

--------------------
          Den grövsta form av mobbning är, att kalla sina meningsmotståndare mobbare.
          Bor i zon 2

Citera
          Aqvakul
          Inlägg 03-09-2009, 15:50
          Länk hit: #542

Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem nr: 12 751

Varför måste en tråd, som i många avseenden var klargörande och uppfriskande, sluta i allmän pajkastning?

Redigerat av Aqvakul: 03-09-2009, 15:50

--------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

zon 1

Citera
          pejori
          Inlägg 03-09-2009, 15:52
          Länk hit: #543

Medlem

CITAT (Aqvakul @ 03-09-2009, 16:50) *
          Varför måste en tråd, som i många avseenden var klargörande och uppfriskande, sluta i allmän pajkastning?

Bra fråga.
          Är väl gamla "oförrätter" som inte blivit bearbetade, eller så är en del väldigt långsinta och kan inte lägga det bakom sig.

vet inte om det är så, men kan vara en förklaring. unsure.gif

--------------------
          Bor i zon 2

Citera
          Grå
          Inlägg 03-09-2009, 15:56
          Länk hit: #544

Medlem
          Antal inlägg: 2 648
          Medlem nr: 11 526

CITAT (flaxss @ 03-09-2009, 16:44) *
          ibland blir man spyfärdig på dig. och det är inte sista gången jag har blivit spyfärdig av att läsa inlägg från dig. tyvärr så vet du ju inte själv hur man ska uppföra sig och så säger du till andra rotfl.gif rotfl.gif eller vad tycker du fussen ruda.

nu kanske vi ska tycka synd om dig så kan du ju skriva att jag provocerar dig, som om inte du gör det rotfl.gif

Du får vara försiktig Flaxss, för snart kanske han och Berith tror att du och jag är samma person och så måste han räta ut de frågetecknen också... Eller eftersom stackars Stintan har blivit beskylld av honom att ha satt mig till världen (verkligen ingen komplimang), så kanske du är min son?? Man kan ju aldrig så noga veta.
          Kom hem nu Flaxss lille, maten är klar wink.gif

Citera
          Gossen Ruda
          Inlägg 03-09-2009, 16:01
          Länk hit: #545

Medlem
          Antal inlägg: 23 957
          Medlem nr: 296

Vem har sagt att tråden har slutat? laugh.gif Kastarna har nog fler pajer på lager. Grå har startat masstillverkning rotfl.gif

--------------------
          Mera Japan-pop åt svenska folket AKB48と日本を発見するには、長い時間に起こった最高のことです

Straight for ever. Cogito, ergo sum.

Citera
          Piccante
          Inlägg 03-09-2009, 16:03
          Länk hit: #546

Medlem
          Antal inlägg: 8 776
          Medlem nr: 6 891

Kanske dax att börja logga in på odla.nu med E-legitimation så det inte råder någon tvekan om att det bara finns ett nick/ person?

Jag vet inte vilka jag är släkt med på odla eller vilka andra nick jag misstänks ha men berätta gärna för mig tongue.gif

--------------------
          আছে কিছুই গুরুত্বপূর্ণ!

Citera
          Grå
          Inlägg 03-09-2009, 16:04
          Länk hit: #547

Medlem

CITAT (Gossen Ruda @ 03-09-2009, 17:01) *
          Grå har startat masstillverkning rotfl.gif

Det måste vara stora hål i din byxbak så många gånger som du bitit dig själv i röven.

Citera
          Berith
          Inlägg 03-09-2009, 16:04
          Länk hit: #548

Medlem
          Antal inlägg: 15 282
          Medlem nr: 18

CITAT (Gossen Ruda @ 03-09-2009, 16:47) *
          Tack för det Inga, dig litar jag på. Tyvärr fanns det en del frågetecken och inte bara hos mig.

Tackar också Inga, fast jag trodde ju iofs att det var Netha. rolleyes.gif

--------------------
          ----<--<-@ Att dölja ett fel med en lögn är som att dölja en fläck med ett hål. @->-->----

Citera
          flaxss
          Inlägg 03-09-2009, 16:10
          Länk hit: #549

Gäster

CITAT (Grå @ 03-09-2009, 16:56) *
          Du får vara försiktig Flaxss, för snart kanske han och Berith tror att du och jag är samma person och så måste han räta ut de frågetecknen också... Eller eftersom stackars Stintan har blivit beskylld av honom att ha satt mig till världen (verkligen ingen komplimang), så kanske du är min son?? Man kan ju aldrig så noga veta.
          Kom hem nu Flaxss lille, maten är klar wink.gif

mamma blir det paj till middag?

vafan trodde jag alla visste att vi var släkt.

det är kanske inte ens människor som skriver bakom nicket, det är kanske fiskar? eller hundar?

ne allvar jag och gossen ruda är ju samma person rotfl.gif sug på den alla! rör vi om ordenligt.

Redigerat av flaxss: 03-09-2009, 16:11

Citera
          Grå
          Inlägg 03-09-2009, 16:13
          Länk hit: #550

Medlem

CITAT (flaxss @ 03-09-2009, 17:10) *
          ne allvar jag och gossen ruda är ju samma person rotfl.gif sug på den alla! rör vi om ordenligt.

Fiskpaj blir det min gosse... vaaa?? Åh nej, har JAG satt Gossen Ruda till världen??!! Jag visste att jag inte skulle ha tagit den där drinken jag blev bjuden på på krogen för så många år sedan... ve o ve... -cry-.gif

Odla hade sett helt annorlunda ut idag om jag kunnat lära mig att låta bli drinkar som bjuds på krogar...

Citera
          Gillan
          Inlägg 03-09-2009, 16:18
          Länk hit: #551

Medlem
          Antal inlägg: 7 413
          Medlem nr: 6 203

Jag kan bara hålla med dig Aqvakul! Den här tråden var jag så himla glad över pga att den klargjort en del saker utan hårda ord och pajkastning, men nu verkar den tyvärr urartat..................................och jag vill verkligen inte att den ska tas bort! Den behöver vara kvar, men var det verkligen tvunget att bli så här igen crying.gif sad.gif

Snälla Grå!!! Kan du inte försöka uttrycka dig verbalt utan att ta till så grova ord? Du har ju ofta en hel del vettigt att säga, så varför inte på ett lite annorlunda sätt. Jag menar inte att du skulle börja smickra folk, bara säga din mening på ett annat sätt så kanske andra lyssnar på vad du säger också dunno.gif

Berith!!!! Jag blir chockad över vad du skriver! Hur kan du komma med såna spekulationer bara så där? Jag förstår mig inte på mänskligheten längre no.gif

--------------------
          F.d. ev. geni som numer dessutom...........är rökfri /Gillan,zon 3-4
          De enda som aldrig misslyckas är de som aldrig försöker!

Citera
          Rihane
          Inlägg 03-09-2009, 16:34
          Länk hit: #552

Gäster

CITAT (Gillan @ 03-09-2009, 17:18) *
          Jag kan bara hålla med dig Aqvakul! Den här tråden var jag så himla glad över pga att den klargjort en del saker utan hårda ord och pajkastning, men nu verkar den tyvärr urartat..................................och jag vill verkligen inte att den ska tas bort! Den behöver vara kvar, men var det verkligen tvunget att bli så här igen crying.gif sad.gif
          Snälla Grå!!! Kan du inte försöka uttrycka dig verbalt utan att ta till så grova ord? Du har ju ofta en hel del vettigt att säga, så varför inte på ett lite annorlunda sätt. Jag menar inte att du skulle börja smickra folk, bara säga din mening på ett annat sätt så kanske andra lyssnar på vad du säger också dunno.gif
          Berith!!!! Jag blir chockad över vad du skriver! Hur kan du komma med såna spekulationer bara så där? Jag förstår mig inte på mänskligheten längre no.gif

Visst men om tåten får ligga kvar kan pajkastarna inte ha lika kul lite längre fram med samma ämne. Så jag gissar att pajkastningen blir värre tills tåten ryker.

Citera
          pejori
          Inlägg 03-09-2009, 16:49
          Länk hit: #553

Medlem

Tror att det är på grund av, att tråden är viktig, som den fått vara kvar. yes.gif
          Men efter dagens inlägg, är det väl en tidsfråga innan den ryker. -cry-.gif

Har man något gammalt otalt med någon medlem, ta det via PM så det kan bli slut på skiten en gång för alla. nono.gif

CITAT (Rihane @ 03-09-2009, 17:34) *
          Visst men om tåten får ligga kvar kan pajkastarna inte ha lika kul lite längre fram med samma ämne. Så jag gissar att pajkastningen blir värre tills tåten ryker.

Admin kan ju låsa den så kan man läsa och begrunda, utan att fortsätta kasta skit omkring sig. tummenupp.gif

--------------------
          Bor i zon 2

Citera
          andersen
          Inlägg 03-09-2009, 16:55
          Länk hit: #554

Medlem
          Antal inlägg: 4 132
          Medlem nr: 51

Är helt säker på att folk tar gamla trådar och skåpmat med sig in i nya trådar=eskalerade ilska bland en del medlemmar.

--------------------
          Problemet är inte de onda människorna
          utan de goda människornas tystnad. Martin Luther King.

Oerhörda summor har lämnat välfärdssystemen genom de skattelättnader som nu genomförs och inte många opponerar sig. Gunilla T.

Att inte cykla är att gå för långt.

Redigerat av andersen: Idag, 45929 gånger.

Citera
          flaxss
          Inlägg 03-09-2009, 16:56
          Länk hit: #555

Gäster

CITAT (pejori @ 03-09-2009, 17:49) *
          Tror att det är på grund av, att tråden är viktig, som den fått vara kvar. yes.gif
          Men efter dagens inlägg, är det väl en tidsfråga innan den ryker. -cry-.gif

Har man något gammalt otalt med någon medlem, ta det via PM så det kan bli slut på skiten en gång för alla. nono.gif
          Admin kan ju låsa den så kan man läsa och begrunda, utan att fortsätta kasta skit omkring sig. tummenupp.gif

denna tråd kommer nog inte försvinna, det outtalade jag har med en medlem är rätt så låst här och i pm. och jag kommer fortsätta vara spyfärdig och tycka väldigt mycket illa om ''denna'' och det i dom flesta ämnen och trådar denna skriver i.

Redigerat av flaxss: 03-09-2009, 16:59

Citera
          Berith
          Inlägg 03-09-2009, 16:57
          Länk hit: #556

Medlem
          Antal inlägg: 15 282
          Medlem nr: 18

Nu hänger inte jag med längre... unsure.gif Vad har jag sagt nu?

--------------------
          ----<--<-@ Att dölja ett fel med en lögn är som att dölja en fläck med ett hål. @->-->----

Citera
          flaxss
          Inlägg 03-09-2009, 16:58
          Länk hit: #557

Gäster

CITAT (pejori @ 03-09-2009, 17:49) *

iförsig om allt är utrett så kan ju admin låsa den. dock så kan en låsning både bli bra och dåligt. en låsning är ju bra om allt är slut sagt en låsning är inte bra om det bara blir att man sätter på ett lock.

Citera
          Anma
          Inlägg 03-09-2009, 17:00
          Länk hit: #558

Medlem
          Antal inlägg: 10 260
          Medlem nr: 5 642

CITAT (flaxss @ 03-09-2009, 17:56) *
          denna tråd kommer nog inte försvinna, det outtalade jag har med en medlem är rätt så låst här och i pm. och jag kommer fortsätta vara spyfärdig och tycka väldigt mycket illa om ''denna'' och det i dom flesta ämnen och trådar denna skriver i.

Är det inte enklare och mindre energikrävande att bara ignorera, åtminstone så länge personen inte tilltalar dig direkt?

Citera
          Gunilla T
          Inlägg 03-09-2009, 17:00
          Länk hit: #559

Gäster

Därför att Ruda, ivrigt påhejad av Berith, älskar denhär typen av intriger och gör allt för att misstänksamheten skall leva kvar. Ruda låter som en CIA chef när han undersöker....han har nog glömt att detta endast är ett forum för oss som älskar trädgård och inte någon världsomspännande konspiration.

Nu är allt som legat och pyrt utrett och jag har stor respekt för er som känt er lurade och bedragna, personen ifråga var skicklig att spela på de känslosamma strängarna men nu är det över.

Och Ruda, jag avböjer ytterligare analyser av min personlighet från dig, vill jag bli analyserad så ber jag om hjälp - även om du tror dig besitta en analytisk kompetens eller besöker sanningens katedral varje natt så missar du rejält.

Du är bara en av alla här på Odla även om du försöker skaffa dig makt genom elaka inlägg så är det precis som Konfucios sa; speloskorna träffar även Ruda.

Citera
          pejori
          Inlägg 03-09-2009, 17:01
          Länk hit: #560

Medlem

CITAT (flaxss @ 03-09-2009, 17:56) *
          denna tråd kommer nog inte försvinna, det outtalade jag har med en medlem är rätt så låst här och i pm. och jag kommer fortsätta vara spyfärdig och tycka väldigt mycket illa om ''denna''.

Det har du all rätt att både tycka och känna min vän. kompiskram.gif
          Men...Du behöver inte alltid skriva det på forummet. naughty.gif

Tyck hur illa du vill om någon, men berätta det inte alltid.
          Jag har mina "hatobjekt" också, men undviker att svara dom, när provocationen kommer. tummenupp.gif
          Att inte köpa påhopp, säger mera om den som är tyst, än om den som skriver påhoppen. smiley_small_hug.gif

--------------------
          Bor i zon 2

Citera

30 sidor V  « < 26 27 28 29 30 >
          LåstNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 24-06-2026, 01:00

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon