Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

30 sidor V  « < 27 28 29 30 >  
          LåstNytt inlägg
          > Forumister försvinner
          flaxss
          Inlägg 03-09-2009, 17:03
          Länk hit: #561

Gäster

CITAT (Gunilla T @ 03-09-2009, 18:00) *
          Därför att Ruda, ivrigt påhejad av Berith, älskar denhär typen av intriger och gör allt för att misstänksamheten skall leva kvar. Ruda låter som en CIA chef när han undersöker....han har nog glömt att detta endast är ett forum för oss som älskar trädgård och inte någon världsomspännande konspiration.

Nu är allt som legat och pyrt utrett och jag har stor respekt för er som känt er lurade och bedragna, personen ifråga var skicklig att spela på de känslosamma strängarna men nu är det över.

Och Ruda, jag avböjer ytterligare analyser av min personlighet från dig, vill jag bli analyserad så ber jag om hjälp - även om du tror dig besitta en analytisk kompetens eller besöker sanningens katedral varje natt så missar du rejält.

Du är bara en av alla här på Odla även om du försöker skaffa dig makt genom elaka inlägg så är det precis som Konfucios sa; speloskorna träffar även Ruda.

tummenupp.gif tummenupp.gif tummenupp.gif det är nog detta jag och Grå menar också.

Citera
          pejori
          Inlägg 03-09-2009, 17:03
          Länk hit: #562

Medlem
          Antal inlägg: 19 528
          Medlem nr: 2 682

CITAT (andersen @ 03-09-2009, 17:55) *
          Är helt säker på att folk tar gamla trådar och skåpmat med sig in i nya trådar=eskalerade ilska bland en del medlemmar.

Oja det är jag övertygad om.
          Så därför menade jag, att ta och red ut det privat och går det inte, släpp taget. tummenupp.gif

--------------------
          Den grövsta form av mobbning är, att kalla sina meningsmotståndare mobbare.
          Bor i zon 2

Citera
          *Stintan*
          Inlägg 03-09-2009, 17:05
          Länk hit: #563

Medlem
          Antal inlägg: 22 484
          Medlem nr: 6 301

CITAT (Gossen Ruda @ 03-09-2009, 16:47) *
          Tack för det Inga, dig litar jag på. Tyvärr fanns det en del frågetecken och inte bara hos mig.

Du är ju inte sann som du håller på. Odlas egen provokatör. Gå o ta en klunk Roundup.

--------------------
          Rotar runt i Sörmlands inland zon 2-3
          Det är ingen konst att vara modig om man inte är rädd/Tove Jansson

Citera
          Gillan
          Inlägg 03-09-2009, 17:06
          Länk hit: #564

Medlem
          Antal inlägg: 7 413
          Medlem nr: 6 203

CITAT (pejori @ 03-09-2009, 18:01) *
          Det har du all rätt att både tycka och känna min vän. kompiskram.gif
          Men...Du behöver inte alltid skriva det på forummet. naughty.gif

Tyck hur illa du vill om någon, men berätta det inte alltid.
          Jag har mina "hatobjekt" också, men undviker att svara dom, när provocationen kommer. tummenupp.gif
          Att inte köpa påhopp, säger mera om den som är tyst, än om den som skriver påhoppen. smiley_small_hug.gif

Sååå bra talat pejjan kram2.gif

--------------------
          F.d. ev. geni som numer dessutom...........är rökfri /Gillan,zon 3-4
          De enda som aldrig misslyckas är de som aldrig försöker!

Citera
          pejori
          Inlägg 03-09-2009, 17:08
          Länk hit: #565

Medlem

CITAT (Anma @ 03-09-2009, 18:00) *
          Är det inte enklare och mindre energikrävande att bara ignorera, åtminstone så länge personen inte tilltalar dig direkt?

Även om personen tilltalar dej direkt, med eller utan förolämpning, kan man låta bli att svara om man nu inte tycker om ett nick. tummenupp.gif

CITAT (flaxss @ 03-09-2009, 17:58) *
          iförsig om allt är utrett så kan ju admin låsa den. dock så kan en låsning både bli bra och dåligt. en låsning är ju bra om allt är slut sagt en låsning är inte bra om det bara blir att man sätter på ett lock.

Jag personligen, ser hellre att dom låser en tråd, än att den raderas helt. tummenupp.gif

--------------------
          Bor i zon 2

Citera
          Gillan
          Inlägg 03-09-2009, 17:09
          Länk hit: #566

Medlem

CITAT (Berith @ 03-09-2009, 17:57) *
          Nu hänger inte jag med längre... unsure.gif Vad har jag sagt nu?

Vad du sa??? Du spekulerade i vem "Inga" var..................Hur kan du göra det bara så där.....................jag skulle bli skogstokig om du helt plötsligt började insinuera att jag var nån annan än den jag är.........................i mitt tycke så gör man bara inte så duh.gif

--------------------

Citera
          Eva i Skåne
          Inlägg 03-09-2009, 17:09
          Länk hit: #567

Medlem
          Antal inlägg: 24 744
          Medlem nr: 110

Hej, här har ni mig, Eva, som efterlysts i några inlägg.

Jag har haft nära mailkontakt med Netha nästan sedan jag började på forumet och har det fortfarande. Visst är det hon som är "Hej igen". Jag har fått mail från henne idag också.
          Inga i Närke har jag mailet med då och då, minns inte nu vad du skrev om mig, men vi har även pratat i telefon en gång när jag var i Örebro.

Jag har inte träffat Netha irl, sannolikt beroende på avståndet.
          Sen finns det en del forummedlemmar som jag pm:ar med då och då, utan att känna dom personligt.
          Jag har minst två icke-aktiva Odla-medlemmar som jag är nära vän med irl, varav jag träffar den ena varje vecka.

Är det mer jag ska klargöra?
          Jo, jag tog det väldigt hårt när Reserv visade sig vara en bluff och har inte velat/orkat delta i alla diskussioner som varit. Vi hade mycket kontakt via msn och jag trodde jag kände honom och räknade honom som en vän. Det var mig Netha varnade för att han var en bluff, men jag ville inte tro det.
          Efter detta har jag föredragit att ligga lågt vad gäller Odlas forum. Någon gång då och då tittar jag in och skummar rubrikerna i småprat (och ibland t o m skriver jag något svar). Tyvärr fastnade jag för rubriken i denna tråd när den var ny. Önskar mest att jag aldrig öppnat den. När jag fick för mig att läsa idag igen hade den växt med 7-8 sidor!

Snälla ni alla. Kasta inte mer skit på Agneta! Hon är alldeles frå go´ för det och uppriktig är hon.

Citera
          flaxss
          Inlägg 03-09-2009, 17:11
          Länk hit: #568

Gäster

CITAT (pejori @ 03-09-2009, 18:08) *
          Jag personligen, ser hellre att dom låser en tråd, än att den raderas helt. tummenupp.gif

det tycker jag med, radera den är det sämsta.

Citera
          Berith
          Inlägg 03-09-2009, 17:15
          Länk hit: #569

Medlem
          Antal inlägg: 15 282
          Medlem nr: 18

CITAT (Gillan @ 03-09-2009, 18:09) *
          Vad du sa??? Du spekulerade i vem "Inga" var..................Hur kan du göra det bara så där.....................jag skulle bli skogstokig om du helt plötsligt började insinuera att jag var nån annan än den jag är.........................i mitt tycke så gör man bara inte så duh.gif

Har jag spekulerat i vem Inga är?? blink.gif

Jag tackade Inga, för hon bekräftade att Hej igen var Netha. Precis som jag trott hela tiden.

--------------------
          ----<--<-@ Att dölja ett fel med en lögn är som att dölja en fläck med ett hål. @->-->----

Citera
          *Stintan*
          Inlägg 03-09-2009, 17:15
          Länk hit: #570

Medlem

CITAT (Gunilla T @ 03-09-2009, 18:00) *
          Därför att Ruda, ivrigt påhejad av Berith, älskar denhär typen av intriger och gör allt för att misstänksamheten skall leva kvar. Ruda låter som en CIA chef när han undersöker....han har nog glömt att detta endast är ett forum för oss som älskar trädgård och inte någon världsomspännande konspiration.

Nu är allt som legat och pyrt utrett och jag har stor respekt för er som känt er lurade och bedragna, personen ifråga var skicklig att spela på de känslosamma strängarna men nu är det över.

Och Ruda, jag avböjer ytterligare analyser av min personlighet från dig, vill jag bli analyserad så ber jag om hjälp - även om du tror dig besitta en analytisk kompetens eller besöker sanningens katedral varje natt så missar du rejält.

Du är bara en av alla här på Odla även om du försöker skaffa dig makt genom elaka inlägg så är det precis som Konfucios sa; speloskorna träffar även Ruda.

tummenupp.gif Instämmer.

--------------------

Citera
          flaxss
          Inlägg 03-09-2009, 17:16
          Länk hit: #571

Gäster

CITAT (pejori @ 03-09-2009, 18:01) *
          Det har du all rätt att både tycka och känna min vän. kompiskram.gif
          Men...Du behöver inte alltid skriva det på forummet. naughty.gif

Tyck hur illa du vill om någon, men berätta det inte alltid.
          Jag har mina "hatobjekt" också, men undviker att svara dom, när provocationen kommer. tummenupp.gif
          Att inte köpa påhopp, säger mera om den som är tyst, än om den som skriver påhoppen. smiley_small_hug.gif

detta är nog första tråden jag skrivit så, men visst jag ska låta denna leka runder och bete sig som den bäst vill med andra och mig och vara en översittare. och så ska jag släppa allt från och med nu kompiskram.gif och då menar jag allt kompiskram.gif

Redigerat av flaxss: 03-09-2009, 17:20

Citera
          pejori
          Inlägg 03-09-2009, 17:23
          Länk hit: #572

Medlem

CITAT (flaxss @ 03-09-2009, 18:16) *
          detta är nog första tråden jag skrivit så, men visst jag ska låta denna leka runder och bete sig som den bäst vill med andra och mig och vara en översittare. och så ska jag släppa allt från och med nu kompiskram.gif och då menar jag allt kompiskram.gif

kompiskram.gif Det säger som sagt mer om dej, om du kan släppa taget, än om dom som håller på.

Kram vännen.

--------------------
          Bor i zon 2

Citera
          Gillan
          Inlägg 03-09-2009, 17:25
          Länk hit: #573

Medlem

CITAT (Berith @ 03-09-2009, 17:04) *
          Tackar också Inga, fast jag trodde ju iofs att det var Netha. rolleyes.gif

Ahaaaa, shit! Jag skäms, men antagligen måste jag ha missförstått dig totalt och ber verkligen om ursäkt...............Förlåt i så fall blush.gif ( jag läste det som om att du trodde Inga var Netha blush.gif ) Usch så dum jag känner mig.............

CITAT (Berith @ 03-09-2009, 18:15) *
          Har jag spekulerat i vem Inga är?? blink.gif

Jag tackade Inga, för hon bekräftade att Hej igen var Netha. Precis som jag trott hela tiden.

Mitt fel totalt..................

--------------------

Citera
          Berith
          Inlägg 03-09-2009, 17:28
          Länk hit: #574

Medlem
          Antal inlägg: 15 282
          Medlem nr: 18

CITAT (Gillan @ 03-09-2009, 18:25) *
          Ahaaaa, shit! Jag skäms, men antagligen måste jag ha missförstått dig totalt och ber verkligen om ursäkt...............Förlåt i så fall blush.gif ( jag läste det som om att du trodde Inga var Netha blush.gif ) Usch så dum jag känner mig.............
          Mitt fel totalt..................

kompiskram.gif Du är ju för skön Gillan!! wub.gif

--------------------
          ----<--<-@ Att dölja ett fel med en lögn är som att dölja en fläck med ett hål. @->-->----

Citera
          Gillan
          Inlägg 03-09-2009, 17:33
          Länk hit: #575

Medlem

CITAT (Berith @ 03-09-2009, 18:28) *
          kompiskram.gif Du är ju för skön Gillan!! wub.gif

Jaha, det är ju skönt att du tycker jag är skön i alla fall wub.gif

--------------------

Citera
          herkules
          Inlägg 03-09-2009, 17:47
          Länk hit: #576

Medlem
          Antal inlägg: 5 521
          Medlem nr: 7 219

jag tycker att det är ett jävla oskick att sitta och misstänkliggöra folk som några gör här, bland annat du berith, jag läste nyss tråden vem känner vem - ser inte ditt namn någonstans, ingen har träffat dig, är du verkligen den du utger dig för att vara? du har funnits här på odla sedan forumet i stort sett var nytt men ingen vet vem du egentligen är. du är den som är absolut mest misstänksam mot alla nya här, som man känner sig själv känner man andra? sen ditt rotande i gamla trådar, kanske skulle skaffa dig ett jobb som privatspanare, tror du har anlag.
          edit: glömde ett ord

Redigerat av herkules: 03-09-2009, 17:48

--------------------
          likes anarki och faråthelvete ☺

Citera
          Meriona
          Inlägg 03-09-2009, 18:18
          Länk hit: #577

Gäster

CITAT (herkules @ 03-09-2009, 18:47) *
          jag tycker att det är ett jävla oskick att sitta och misstänkliggöra folk som några gör här, bland annat du berith, jag läste nyss tråden vem känner vem - ser inte ditt namn någonstans, ingen har träffat dig, är du verkligen den du utger dig för att vara? du har funnits här på odla sedan forumet i stort sett var nytt men ingen vet vem du egentligen är. du är den som är absolut mest misstänksam mot alla nya här, som man känner sig själv känner man andra? sen ditt rotande i gamla trådar, kanske skulle skaffa dig ett jobb som privatspanare, tror du har anlag.

Men inte behöver man väl vara skum för att man inte har intresse eller möjlighet att träffa någon IRL? -fear-.gif Hoppas jag....

Citera
          Aqvakul
          Inlägg 03-09-2009, 18:21
          Länk hit: #578

Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem nr: 12 751

CITAT (herkules @ 03-09-2009, 18:47) *

Kanske inte så snällt uttryckt - men i det stora hela får jag nog instämma!

--------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

zon 1

Citera
          Grå
          Inlägg 03-09-2009, 18:28
          Länk hit: #579

Medlem
          Antal inlägg: 2 648
          Medlem nr: 11 526

CITAT (Gillan @ 03-09-2009, 17:18) *
          Snälla Grå!!! Kan du inte försöka uttrycka dig verbalt utan att ta till så grova ord?

..."Galaxer i mina braxer"...? unsure.gif

Citera
          *Stintan*
          Inlägg 03-09-2009, 18:33
          Länk hit: #580

Medlem

CITAT (Meriona @ 03-09-2009, 19:18) *
          Men inte behöver man väl vara skum för att man inte har intresse eller möjlighet att träffa någon IRL? -fear-.gif Hoppas jag....

Det var nog inte det som menades heller.

--------------------

Citera

30 sidor V  « < 27 28 29 30 >
          LåstNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 24-06-2026, 01:00

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon