Medlem
Antal inlägg: 10 802
Medlem nr: 16 563
Då kom jag ohämnat att tänka på Siv Malmqvist låt "Mamma är lik sin mamma " eller Lill Lindfors låt "En man i byrån".Konstigt !och så tycker han att det är märkligt att inte katten vill ligga hos honom
Medlem
Antal inlägg: 9 608
Medlem nr: 2 237
Precis mitt i plåten! I morse vaknade jag o låg o funderade på ditten o datten...... Min man ligger på min högersida o hunden Kelly--ligger nedanför sängen på min sida.... Och båda släppte sej--i ett kör! Jag fick borra ner näsan i kudden! Hemskt--eftersom jag är så himla känslig för lukter! Min man brukar säja att jag nog vart en hund, i tidigare liv!
Medlem
Ja ha du !det är bara en tidsfråga innan vår smarta katt skicka efter en på nätet ,tror han skaffar en till mig med faktiskt Inte så jäkla konstigt att kisse och jag ligger i gästrumet nu mer
Medlem
Antal inlägg: 19 528
Medlem nr: 2 682
CITAT (Motti @ 29-08-2009, 22:40)
Ja ha du !det är bara en tidsfråga innan vår smarta katt skicka efter en på nätet ,tror han skaffar en till mig med faktiskt Inte så jäkla konstigt att kisse och jag ligger i gästrumet nu mer
Ingen fattar vad vi kvinnor och katter lider
Lägg gubben där tills han pluggar igen avgasröret.
--------------------
Den grövsta form av mobbning är, att kalla sina meningsmotståndare mobbare. Bor i zon 2
Medlem
Allvarligt alltså !jag tror inte män har sådana där kringelkrokar på sin tarm som vi kvinnor normalt har,jag tror det är ett helt rakt rör direkt från magen och ut !hur är det annars möjligt att de fiser dubbelt så mycket som vi kvinnor gör
Medlem
Antal inlägg: 19 528
Medlem nr: 2 682
CITAT (Motti @ 29-08-2009, 22:45)
Allvarligt alltså !jag tror inte män har sådana där kringelkrokar på sin tarm som vi kvinnor normalt har,jag tror det är ett helt rakt rör direkt från magen och ut !hur är det annars möjligt att de fiser dubbelt så mycket som vi kvinnor gör
Ligger nått i det. Dom går från matbordet till toan, som en fiskmås ungefär.
--------------------
Den grövsta form av mobbning är, att kalla sina meningsmotståndare mobbare. Bor i zon 2
Moderator
Antal inlägg: 18 405
Medlem nr: 9 009
Jag hade en arbetskamrat som hade ovanligt bra luktsinne - han kunde känna att en älg gott över vägen när han passerade med bil. Det luktade ungefär som blöt hund tyckte han. Hur som helst var det vansinnigt kul att släppa väder när han var närvarande, för han kände av det tre gånger så starkt som alla andra och fick nästan tårar i ögonen av stanken
Medlem
Antal inlägg: 3 471
Medlem nr: 6 573
CITAT (Motti @ 29-08-2009, 22:45)
Jag ska be att få protestera! Har minsann varit sambo flera ggr jag med, och tjejer kan minsann fisa dom med....