Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Aha! Mexica Tomcat! eller?, tror ni löst gåtan med två onamnade pellisar jag har!
          Simma
          Inlägg 05-09-2009, 11:03
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 1
          Medlem nr: 22 063

Köpte en Tomcat fr Odla i mars o den är underbart mörkt vinröd. Bif bild. 000.gif

Nu när jag ser era andra Tomcat o läser vad ni skriver så kanske det har löst gåtan för två andra vackra hängisar jag har, det verkar som den ena som jag kallat "Lingonmjölk" är en Mexica Tomcat. Vad tror ni? bif bild. g.gif

Och den här rosa underbart blommande hängisen ser väldigt lik ut Tomcat i kronbladen, kan det vara det tror ni? bif bild. confused.gif

mvh Ammis smiley_small_hug.gif
          Bifogade fil(er)
          Bifogad fil  Tomcat_Pac_R_Tomcat__Odla.nu09_2009_2.jpg ( 38.77k ) Antal nedladdningar: 25
          Bifogad fil  Mexica_Tomcat_ev___lta09_2009_2.jpg ( 35.33k ) Antal nedladdningar: 39
          Bifogad fil  Tomcat_ev_variant__Farsta08_2009_2.jpg ( 39.45k ) Antal nedladdningar: 26

Citera

Inlägg i den här tråden
          Simma   Aha! Mexica Tomcat! eller?   05-09-2009, 11:03
          Meriona   Mina Mexica är nog lite mörkare än din, men dels k...   07-09-2009, 07:26

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 22-09-2025, 23:39

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon