CITAT (andersen @ 05-10-2009, 19:28)

Fast jag tycker att det du skriver är orättvist,är det så att man tycker att gossen ruda är provocerande så skriv det då i samband med inlägget som du anser är provocerande.
Jag tycker att han är provocerande mer eller mindre hela tiden. Det är alltid någon som han ger en känga eller alltid någon gliring som slinker med.
Tänkte bara lägga ut ett trevligt PM som jag fick angående någonting(har ingen aning om vad). Förstår inte riktigt syftet med PM:et heller men jag tyckte det var löjligt och lågt så jag känner ett visst behov av att lägga upp det här:
CITAT
nu är det så här att jag har en del odla-medlemmar på msn, och det är nog inte bara Ruda som ogillar dig.. ... försök o håll dig till sak
Har gossen ruda en massa anhängare här på forumet som känner sig tvungna att försvara honom direkt han får kritik? Skall man behöva få PM där någon förklarar för mig att jag är ogillad här på forumet bara för att jag råkar ogilla gossen rudas provocerande inlägg?
Vad är det som är så djävla svårt med att låta bli att vara nedlåtande och provocerande hela tiden? Ibland är odla bara drygt(uteslutande p.g.a. gossen ruda i mitt fall) och jobbigt att spendera tid på. Kanske dags för en paus igen
Redigerat av Nauti: 06-10-2009, 09:38