CITAT (Berith @ 06-10-2009, 06:47)

Jag blir alltid så förvirrad av såna här trådar....

Jag vet aldrig vilken grupp jag tillhör!
Jag skulle aldrig nånsin komma på tanken att använda päls. Jag är inte emot djuruppfödning där djuren mår bra. Jag gillar Ruda. Jag gillar inte när en del drar upp sin "avvikelse" för att få sympatier på nån annans bekostnad. Jag vänder
aldrig kappan efter vinden som ett par odlare här
alltid gör. Jag hoppas att jag aldrig ska komma på tanken att bli så barnslig att jag kör med "h*n sa - jag sa" av
någon anledning.
Vem är jag??

ja vem är du, kanske ska du ta dagen till att fundera ut det ( obs detta är/va inget elakt menat).
tycker det är töntigt att skriva att du måste till höra någon grupp. ja vilken grupp tillhör jag ? ingen.
varför måste du tillhöra en grupp ? ska vi ha en Gossen ruda grupp där han är högsta tuppen (hönset), och så en annan grupp som heter flaxss ( alla sexgalningar och andra med avvikande beteende kan vara med här). sedan kan vi ha en grupp som heter nauti där alla veganer och vegetarianer är med i. sedan kan vi ha den ''allmänna gruppen''. sedan kan vi alla dessa grupper träffas varje söndag kl 3 och leka i sandlådan och små fajtas ( obs vuxen måste närvara alltid!).
nu var detta inte på allvar och jag hoppas ingen tar illa vid såfall kan ni väl berätta det.
CITAT (Chamomille @ 06-10-2009, 10:06)

Var det dig själv du frågade?
vilken grupp vill du tillhöra ? gossen rudas kanske ? och vad gör du i denna tråden ? mer än att vara löjlig dig?
OBS ironi
Redigerat av flaxss: 06-10-2009, 09:10