Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

2 sidor V  < 1 2  
          Skriv svarNytt inlägg
          > Katter, Problemdjur
          KRT
          Inlägg 26-10-2009, 11:00
          Länk hit: #21

Medlem
          Antal inlägg: 3 001
          Medlem nr: 26 121

CITAT (Daniel83 @ 26-10-2009, 10:52) *
          tummenupp.gif .... Frågan är om man måste görra rent i lådan bara, alltså hur länge skulle en sådan vara intressant för katterna? Känner väll inte för att göra rent var och varannan timme (överdriver jag vet) precis som man gör i en kattlåda inomhus. Men en sandhög skulle jag väll kunna fixa till katterna om inte annat så finns det ju andra djur som skulle dra nytta av en sådan.

Tja, om det inte är en väldigt stor mängd katter så borde det väl räcka att kratta ut det värsta några gånger per år. I vanliga sandlådor är det ju vanligen ingen som plockar bort skiten (mer än nar ungarna gräver bort den...), så det är nog inget jättebetungande. Se bara till att det blir rätt "konsistens" på sanden (dvs inte för grov, och om det går lägga den under ett träd eller något där det är lite torrt (katterna gillar torrt material bättre än blött......)

--------------------
          Ärvd trädgård i sydvästra Skåne (zon 1)

Citera
          Daniel83
          Inlägg 26-10-2009, 13:23
          Länk hit: #22

Medlem
          Antal inlägg: 59
          Medlem nr: 10 896

Tack för era svar! Om det funkar på kastrater också så skall jag def försöka få till ett kattmyntehörn närmare grannen och så långt bort från mig det går... Valerina... Hmm får kolla upp denna växt.. annars får jag väll plantera en hel del kattmynta så de överlever ett tag.. En sandhög på torr mark under ett träd borde inte alls vara en omöjlighet att få till. Är det så att katterna vissar sig hålla till där så är det def värt det.

Citera
          Myosotis
          Inlägg 26-10-2009, 13:58
          Länk hit: #23

Medlem
          Antal inlägg: 19 798
          Medlem nr: 12 674

Men jag undrar som sagt... De kommer säkert att gilla att ligga och platta till kattmyntan, men det hindrar väl inte att de går en bit därifrån när de blir nödiga?

--------------------
          Det ska gå.

Citera

2 sidor V  < 1 2
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 21-06-2026, 12:23

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon