CITAT (Ralf @ 06-11-2009, 00:21)

tror dom flesta vet vem denna man är.... o vet du om att mkt av hans forskning har blivit kritiserade inte bara för resultat utan även för hur forskningens kvalitet.
han är kanske inte den trevligaste mannen och har väl gjort en del äckliga saker. jag är inte så insatt i hans forskningar.
CITAT (*Stintan* @ 06-11-2009, 01:00)

Va fan e de med dig? Har någon varit elak på något sätt?
Vi bad dig redan att sluta efter första bilden du la in efter aquakuls länk som inte heller va rolig. Du bara fortsätter att provocera.
Folk är dummare än att dom kan googla själva!
läs en gång till ingen har bett mig att inte att jag inte fick lägga in sök resultat. ingen har sagt att jag skulle sluta med nåt. jag tyckte det var tråkigt att du inte godkände mina sök resultat på google. där fanns vad jag kunde hitta sidor där dom försöker stoppa övergrepp. trodde det var intressant för er att läsa hur dom gör för att stoppa det. ursäkta då jag hade tydligen fel.
meningen med mina
you tube sök resultat var att ge information både bra och dålig i en tråd där detta just nu diskuteras. men tydligen var det inte uppskattat men istället kan ni ju skriva 60sidor med att jag provocerar. dags för evighets maskin igen kanske.
hejs svejs nu går jag ut igen ur tråden.
Redigerat av flaxss: 06-11-2009, 01:17