CITAT (Nauti @ 08-11-2009, 21:43)

Nej, det bestämmer jag inte men om det skapar ett problem som inte behöver existera så är det ju någonting fel med det och då får man åtgärda det. Nu gör du samma sak igen. Pedofilerna ÄR inte vidriga, du TYCKER att de är vidriga. Jag har problem med att du tycker så eftersom det bidrar till lidande och sådant tycker jag skall undvikas.
Det har slagit mig, men det krävs som sagt mycket för att gå över de gränserna som krävs för att kunna begå sådana brott. Tror du inte att alla heterosexuella våldtäktsmän börjat någonstans också? Skall man avsky och hata heterosexualitet på grund av det också? Om jag vore pedofil skulle jag inte skämmas över det eftersom jag fortfarande skulle ha samma grundläggande filosofi och jag skulle inte ha några problem att erkänna det eftersom jag ändå är skyddad av min anonymitet här, men du får givetvis tro det om du vill. Jag kanske är nazist för att jag nyligen i en tråd ansåg att nazister skall få uttrycka sina åsikter också? Sedan kanske jag är ett icke-mänskligt djur för att jag även håller på en del med djurrätt?
Nej, jag kan inte bestämma det. Men det finns ju flera fall där pedofiler kan leva ut sin sexualitet utan att någon lider som redan tagits upp.
Jamen om du har problem så får du ju göra något åt det. Mig och mina åsikter kan du inte göra något åt.
På vilket sätt skulle mina åsikter bidra till lidande?
Ja uppenbarligen så går en massa pedofiler över gränsen och hur du kan veta hur mycket eller lite det behövs för att överträda den förstår jag inte. Nej man kan avsky våldtäktsmän för det är såna som våldtar och vilken läggning dom har spelar ju ingen roll då det inte är av betydelse för övergreppet.
Nazist tvivlar jag på att du är då ligger nog anarkist närmare.