Medlem
Antal inlägg: 10 260
Medlem nr: 5 642
Jag tycker att man får gissa direkt när man får paketet. Men inga svar får ges före julafton. För tänk om massa människor, säg fyrtiofem stycken gissar rätt före julafton så blir det himla tråkigt för den fyrtiosjätte att gissa ju.
Vad sägs som det?
Men så måste vi komma i håg att paketen inte får öppnas förrän på julafton.
Medlem
Antal inlägg: 19 528
Medlem nr: 2 682
CITAT (Farbror Blå @ 06-12-2009, 13:28)
Kan ni inte vänta med att avslöja tomtar tills vi andra hunnit SKICKA??
Nopp.... Dom ska avslöjas direkt...
CITAT (Anma @ 06-12-2009, 13:29)
Jag tycker att man får gissa direkt när man får paketet. Men inga svar får ges före julafton. För tänk om massa människor, säg fyrtiofem stycken gissar rätt före julafton så blir det himla tråkigt för den fyrtiosjätte att gissa ju.
Vad sägs som det?
perfekt, förutom sista meningen!!!!
--------------------
Den grövsta form av mobbning är, att kalla sina meningsmotståndare mobbare. Bor i zon 2
Medlem
Antal inlägg: 35 147
Medlem nr: 5 447
CITAT (Anma @ 06-12-2009, 13:29)
Vad sägs som det?
Ok, då säger jag inte vem jag kanske vet vem det är!
--------------------
Biggan ***************** Systematik är att sätta den ena foten framför den andra när man går och inte tvärtom. Eyvind Johnson
Medlem
Antal inlägg: 3 467
Medlem nr: 17 820
NÄ... jag är så tank spridd!!!!!! Har jag skickat eller inte om jag inte har skickat mitt paket så måste jag komma på något att skicka.... eller hade jag kommit på vad jag skulle skicka