Medlem
Antal inlägg: 346
Medlem nr: 13 687
Jag har fått julklapp i påstlådan poststämplat dåligt, slutar på -mo eller möjligen -mö?? hmhm stort vitt kuvert, tillåtet att öppna stod det Jättefint julklappspapper som Secret Santa har lackat, de ni!!! törs man pilla lite, skramlar inte, halvmjukt, lätt böjbart.. hmm hmm Har förresten lämnat mitt paket till tomten själv.
Medlem
Antal inlägg: 35 147
Medlem nr: 5 447
CITAT (pejori @ 09-12-2009, 21:25)
Öppna du paketet...
Hör du du du Pejjan, det där är uppvigling! ....och förresten så skall man inte inleda andra i frestelse! Jag blev ju sugen på att ta en titt! Bäst jag går upp och gömmer paketet på vinden för där är så otäckt uppe, så där vill inte jag leta efter paket! ....och tänk om jag aldrig hittar det igen!
--------------------
Biggan ***************** Systematik är att sätta den ena foten framför den andra när man går och inte tvärtom. Eyvind Johnson
Medlem
Antal inlägg: 19 528
Medlem nr: 2 682
CITAT (Biggan_ @ 09-12-2009, 23:05)
Hör du du du Pejjan, det där är uppvigling! ....och förresten så skall man inte inleda andra i frestelse! Jag blev ju sugen på att ta en titt! Bäst jag går upp och gömmer paketet på vinden för där är så otäckt uppe, så där vill inte jag leta efter paket! ....och tänk om jag aldrig hittar det igen!
Där ser du, bäst att öppna direkt... Uppvigla??? Jag??? Jag som är så stöttande och förstående????
Redigerat av pejori: 09-12-2009, 23:17
--------------------
Den grövsta form av mobbning är, att kalla sina meningsmotståndare mobbare. Bor i zon 2
Medlem
Antal inlägg: 35 147
Medlem nr: 5 447
CITAT (pejori @ 09-12-2009, 23:16)
Där ser du, bäst att öppna direkt... Uppvigla??? Jag??? Jag som är så stöttande och förstående????
Nähä du! Man får göra som när man slutade röka, sysselsätta sej med något kul eller ta en promenad när suget att öppna paketen kommer! Nikotintuggummi lär väl inte hjälpa för detta beroendet! ....och jesses vilken Ågren man skulle fått om man öppnade för tidigt! Vi skulle kanske uppfinna ett tuggummi som hjälpte mot julklappsöppningsberoende!
--------------------
Biggan ***************** Systematik är att sätta den ena foten framför den andra när man går och inte tvärtom. Eyvind Johnson
Medlem
CITAT (Biggan_ @ 09-12-2009, 23:43)
Nähä du! Man får göra som när man slutade röka, sysselsätta sej med något kul eller ta en promenad när suget att öppna paketen kommer! Nikotintuggummi lär väl inte hjälpa för detta beroendet! ....och jesses vilken Ågren man skulle fått om man öppnade för tidigt! Vi skulle kanske uppfinna ett tuggummi som hjälpte mot julklappsöppningsberoende!
Falska cigg...Falska paket... En massa små paket man kan öppna och stänga, om och om igen...
--------------------
Den grövsta form av mobbning är, att kalla sina meningsmotståndare mobbare. Bor i zon 2
Medlem
CITAT (Myosotis @ 10-12-2009, 10:28)
Tugga lite på paketet!
Du blir diskvalificerad och får inte delta i nästa års påsktomte och julhare.
Å så elakt sagt Pejjan följer inte reglerna... Pejjan följer inte reglerna... Pejjan följer inte reglerna... Pejjan följer inte reglerna... .... Regler har ett enda ursprung och dom finns för att brytas...
terrorister!!! Hulliganer!!! Inget i dag heller...
--------------------