Medlem
Antal inlägg: 10 013
Medlem nr: 11 250
CITAT (160kvm stort hus @ 15-12-2009, 11:09)
Tomten här är lat. Jag som har skorsten och allt. Men icke. han skickade med posten. Fick en fin avi där det stod "du har ett paket att hämta från tomten". Hi hi.
Kan det vara för att jag bor mitt ute i obyggden?
Har du för liten brevhåla?
CITAT (Myosotis @ 15-12-2009, 12:49)
Alla vi med sjuk humor kan ju muntra upp oss med den här adventskalendern.
Medlem
Antal inlägg: 857
Medlem nr: 3 016
Fasiken...
Läste förstasidan nu och det var ju visst den 11 man skulle skickat. Jag har hela tiden haft för mig att det var den 16:e. Måste ha blandat ihop postens-julkorts-datum med odlas. Jävl *svär en lång ramsa*
Men nu är iallafall paketet på väg och förhoppningsvis hinner det fram i tid. Mottagaren får hålanda n lite så kommer det... ( det där var lagom kryptiskt va? )
Förlåt, lovar att bättra mig tills nästa gång.
--------------------
Bygger upp en ny trädgård i zon 3 ( Näshulta, Eskilstuna )
Medlem
Antal inlägg: 2 833
Medlem nr: 10 222
jag har fått paket eller ja det är ett stort brunt kuvert, typ som en påse som är stängd med häftklammer till dig som skickat det , men DU en liten fråga, är det meningen att jag ska öppna det kuvertet alltså, verkar nästan som det ligger något inuti, blir lite nyfiken på att öppna för att kika men då kanske jag gör något dumt eller vad säger du, det är ju bara du som vet
Spännande det här, får se hur länge jag orkar låta bli att kika
Medlem
Antal inlägg: 8 016
Medlem nr: 3 244
Inte tillstymmelse till post från tomten ännu
CITAT (160kvm stort hus @ 15-12-2009, 13:51)
Fasiken...
Läste förstasidan nu och det var ju visst den 11 man skulle skickat. Jag har hela tiden haft för mig att det var den 16:e. Måste ha blandat ihop postens-julkorts-datum med odlas. Jävl *svär en lång ramsa*
Men nu är iallafall paketet på väg och förhoppningsvis hinner det fram i tid. Mottagaren får hålanda n lite så kommer det... ( det där var lagom kryptiskt va? )
Förlåt, lovar att bättra mig tills nästa gång.
Lilla gumman du är förlåten! Men det var ju en ledtråd!
Jag har iallafall fått en paketavi idag sade sonen. Hoppas nu det är från Secret Santa, så att det inte är mer Ko-saker till Wilmer..