CITAT (Gossen Ruda @ 29-01-2010, 08:10)

Vem bryr vi oss om? Knappast ovanstående skribent. Osammanhängande svammel. Eftersom så gott som hela mänskligheten lever på "död" mat men som sagt ändå lever är det nog en del fel i tankegångarna.
Svammel o fel i tankegångarna o oroas o må sämst psykiskt.Du har rätt.Hur skall du lösa det??Du kan ju stå precis som nassarna gjorde en gång,välja bort de som inte når upp till din standard.De som lnte behagar dig blir bortplockade o får inte vara med.Det är ju synd om dig att allt som jag skrivet är svammel o lite till.Alla bör ju inte få vara på forumet om man inte blir godkänd av dig!Du kan då banna vissa för en viss tid eller för alltid,då blir det som du vill!
Jag är inte en fena på att uttrycka mig men i vissa frågor har jag inte helt fel.Angriper man andra så är det ofta för att man mår dåligt,o du jazzzzz GOSSEN du har nog inte frid i ditt system.Minnet är ofta kort men hade inte du en tråd där du ville ha kalsonger som stod emot vad jag fattade som att det kom brunt o du ville ha en kalsong som kunde tvättas mkt varmt.Många som äter dött där ""LIVSMEDLET"" får ligga o ruttna alldeles för tidigt de får ofta problem med flera nyanser av brunt där bak.Om du får brunt där fram oxå det har jag ingen åsikt om!Du leker GUD o gör bedömningar om andra o nu gnäller jag,ger detta ngt, absolut inte.
När man riktar sin uppmärksamhet på världens negativa händelser förstärker man inte bara dem,utan drar oxå till sig mera av??????????Detta var min svammeldos.När du skriver vi-har du alla med dig då??