CITAT (Hej igen @ 09-12-2009, 22:08)

Jag har det spelet ... Farm Ville alltså och också Farm Town och Country Town.
Där finns inget man behöver akta sig för ... är ju samma som att spela vilket spel som helst på nätet
och fördelen är att du själv väljer hur aktivt du vill spela ... det går att ta pauser på veckor och sedan fortsätta ... vet av egen erfarenhet.
Förstår inte riktigt vad du menar med .. "Tror det första man ska dölja som det heter där (dra musen uppe i hö hörnet) "
Ja gör man det när man ser en status eller person man inte är intresserad av så får man inte upp det överhuvudtaget. Jag som bojkottar alla facebooks spel har inget intresse av att se hur många rosa kor nån ger eller får, även om personen finns på min vänlista. Då kan jag dölja just det men se övriga inlägg den personen gör.
Spelen på facebook innehåller ofta en massa skit man får i datorn, döttrarna hade både Farmville och akvarier men fick scanna datorerna till slut. Då har vi utmärkta skydd och brandväggar.
CITAT (Klura @ 10-12-2009, 05:30)

Tog evigheter innan jag gick med men i lördags blev det av och det har jag inte ångrat.
Har fått kontakt med flera gamla vänner som jag "tappat" bort.
Så i jul ska jag träffa en kompis jag inte sett på 15 år.
Har hittat min lillebror som jag aldrig träffat och ev min storasyster (är lite osäker på om det är rätt person bara)
Har också fått flera inbjudningar till massa konstiga saker men ignorerat alla.
Det är inte därför jag är där, för att spela spel och plutta in hjärtan i inlägg el va man nu ska göra.
Hoppas du hittar oss andra från odla som finns där också