Medlem
Antal inlägg: 29 979
Medlem nr: 8 994
CITAT (Motti @ 23-01-2010, 22:42)
jag såg stjärnorna på Slottet och jag tycker faktiskt det var ett mysigt gäng som verkade ha kul ihop,den ende jag tycker var supertråkig var Tommy Körberg han var mest tyst ju,Kjell Berqvist har jag aldrig gillat men Ranelid växte faktiskt i mina ögon !visst har han ett udda språk men det är ju så poetiskt och Meg verkade vara en ödmjuk människa för att inte tala om Sivan !ja jag tyckte det var ett bra gäng gämfört med de andra Primadonnorna som medverkat.
Medlem
Antal inlägg: 94 312
Medlem nr: 12 751
Björn Ranelid har jag extremt svårt för. Han har haft en besvärlig uppväxt, men det innebär inte att man har rätt att vara så självupptagen som han. Någon gång måste man gå vidare. Meg och Sivan är underbara människor. De andra har jag ingen speciell uppfattning om.
Medlem
Antal inlägg: 10 802
Medlem nr: 16 563
Jag gillade Meg och Sivan också !verkar inte va mycket som stigit dom åt huvudet,jag älskade Meg för att hon var så förstående och talade inte illa om någon hon var såå förstående mot alla och deras personligheter,Vad jag förstog så hade hon ett tufft liv med Thore Wretman han verkade ha styrt hennes liv ganska hårt och det gjorde henne till en ödmjuk människa med ett gott hjärtá,tror hon hade det jättetufft med honom om man läser mellan raderna och hörde vad hon berättade med finnes.