Medlem
Antal inlägg: 1 988
Medlem nr: 497
Härliga bilder ni tar, smycken älg rådjur o sommarbilder
Tog en bild på en trött snögubbe i söndags
O några kvällsbilder mot lisebergs tända julgran ikväll.
Tagit bort bilder
Redigerat av Tikka: 04-01-2011, 23:25
--------------------
************************************************************ Det bästa är att veta vad man letar efter innan man början leta efter det. Källa: Nalle Puh - A.A. Milne.
Tikka, det var en kul bild på snögubben! Jag har också varit i Göteborg idag och sett de fina ljusen. På morgonen, när jag gick in till Svenshögen för att ta tåget, tog jag en bild på det lilla samhället och sjön Hällungen när det sakta ljusnade.
Medlem
Fina bilder både Olle o Lokan
Idag en heldags promenad med kameran på Stora Amunön, tyst vackert o lungt!
Tagit bort bilder
Redigerat av Tikka: 04-01-2011, 23:26
--------------------
************************************************************ Det bästa är att veta vad man letar efter innan man början leta efter det. Källa: Nalle Puh - A.A. Milne.
Medlem
Antal inlägg: 2 685
Medlem nr: 20 750
Vilka fina vinterbilder ni tagit! Och Olle, dina rådjursbilder är som vanligt jättefina. Här är en bild på ett gäng dovhjortar på ängen nedanför vårt hus. De är ju sååå skygga, så bilden är tagen på långt håll. Dovhjortar
Medlem
Tack! Ni tar så fina bilder allihopa! Thalassa en sådan vacker himmel du fångat!
--------------------