Medlem
Antal inlägg: 3 662
Medlem nr: 26 737
TACK Ruda för namnen!! Här finns hur mycket som helst av dom här mätarna, flyna och spinnarna, och alla sitter dom på våra väggar! Måste vara ett otal sorter. Och alla (nästan) har så himla fina 'designvingar'! Dom är som små konstverk hela bunten!
Fina fjärilar Red Top! Den vitgula ser så längtansfullt ut!
--------------------
" Den som väntar på svårigheter, kan få lida dem två gånger " Lokan i zon 3-4, mellan Norrtälje och Uppsala
Medlem
Antal inlägg: 19 798
Medlem nr: 12 674
CITAT (Red Top @ 17-08-2010, 20:46)
Myo, det är inte jag....
Nej det förstod jag väl. Du får gärna lägga ägg i min lönn, men du får inte smita osedd härifrån utan att ha blivit bjuden på fika! Så oartig tror jag inte du skulle kunna vara.
Kan bara instämma. Otroligt vad mycket citronfjärilar du har Ruda! Och ett litet tips: på http://www.naturfotoforum.se/forum/ har de nu en fototävling med solnedgångar som tema.
Medlem
Antal inlägg: 1 461
Medlem nr: 26 801
Ja, detta är en härlig tråd. Så många fina bilder och så många fantastiska svar på vad som fotats. Jag lär mig mycket här och blir så glad när jag läser den här tråden.
--------------------
Alla morgondagens blommor gömmer sig i de frön som sås idag...
Medlem
Antal inlägg: 1 988
Medlem nr: 497
Åhh va vacker fjäril !
Idag ute på havet ett oväder är på väg in över oss. Badade några gånger i kristallklart vatten o ber om ursäkt för dålig kvalite från mobilkameran men kunde inte hålla mig att inte visa mitt älskade hav klippor o så....
Tagit bort bild
Redigerat av Tikka: 04-01-2011, 22:06
--------------------
************************************************************ Det bästa är att veta vad man letar efter innan man början leta efter det. Källa: Nalle Puh - A.A. Milne.
Moderator
Antal inlägg: 18 405
Medlem nr: 9 009
CITAT (Tikka @ 18-08-2010, 19:05)
Åhh va vacker fjäril !
Idag ute på havet ett oväder är på väg in över oss. Badade några gånger i kristallklart vatten o ber om ursäkt för dålig kvalite från mobilkameran men kunde inte hålla mig att inte visa mitt älskade hav klippor o så....
Medlem
Antal inlägg: 373
Medlem nr: 21 760
Min dotter är vansinnigt artistisk och älskar att skriva och fota. Ibland blir man bara för stolt över vilka bilder hon får till, detta är från i lördags här hemma vid sjön medans de vuxna avnjöt skaldjur och drickbart. Inte illa för en 12-åring eller Oredigerad ska tilläggas.
Medlem
Antal inlägg: 23 957
Medlem nr: 296
CITAT (Danne031 @ 18-08-2010, 22:07)
Min dotter är vansinnigt artistisk och älskar att skriva och fota. Ibland blir man bara för stolt över vilka bilder hon får till, detta är från i lördags här hemma vid sjön medans de vuxna avnjöt skaldjur och drickbart. Inte illa för en 12-åring eller Oredigerad ska tilläggas.