|
Jo, jag tycker faktiskt lite synd om henne. Sist gång hon fick valpar var hon inte alls så stor, då fick hon ändå 6 valpar vilket är ganska mycket för en sådan liten hund. (d/s gårdshund). På torsdag är beräknat datum, vi får väl se om det dröjer ända tills dess, jag är lite tveksam... Men så spännande är det, nästan värre än när jag skulle ha barn själv, då visste jag ju iaf hur många det skulle bli, sort visste jag också.
--------------------
|