Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

    Kategorier

      Visa alla resultat

      Sökresultat för

      Produkter

        Kategorier

          Visa alla resultat
           

          Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )


          14 sidor V  « < 4 5 6 7 8 > »   
          Skriv svarNytt inlägg
          > Dagens Hundbild, 2010
          kivaweb
          Inlägg 11-03-2010, 21:04
          Länk hit: #101


          Medlem
          Antal inlägg: 4
          Medlem sedan:
          08-08-2007
          Medlem nr: 11 914



          Skickar väl in en liten bild på Bamse som springer på odlingslotten i vintras, jag lovar mycket snö var det flirting.gif

          Bifogad fil  image_32.jpg ( 54.44k ) Antal nedladdningar: 23



          Välkommen in till våran hemsida för att titta runt lite www.odlingslotten.se


          Mvh// Familjen Liljebladh

          Redigerat av kivaweb: 11-03-2010, 21:07
           
          Citera
          Slarva
          Inlägg 12-03-2010, 13:30
          Länk hit: #102


          Medlem
          Antal inlägg: 1
          Medlem sedan:
          25-06-2009
          Medlem nr: 24 407



          Bifogad fil  Ila_2.jpg ( 288.61k ) Antal nedladdningar: 29


          Min lilla dam med energi för 10!

          (Premiär inlägget för en tjuvkikare på forumet)


          --------------------
          Nybörjare som tänker slå på stort med odlingen i år. Boggar om mina trädgårds drömmar på tradgard.sandraviklund.se
           
          Citera
          Myosotis
          Inlägg 12-03-2010, 15:06
          Länk hit: #103


          Medlem
          Antal inlägg: 19 798
          Medlem sedan:
          30-09-2007
          Medlem nr: 12 674



          Men åå vad söt!! Det var ju tur att du blev medlem så vi fick se den vackra bilden! kompiskram.gif Jaså du har tjuvkikat, då har du säkert redan förstått att du kommer att bli beroende av det här forumet precis som alla andra... flirting.gif


          --------------------
          Det ska gå.

           
          Citera
          Irene_L
          Inlägg 12-03-2010, 15:54
          Länk hit: #104


          Medlem
          Antal inlägg: 4 111
          Medlem sedan:
          13-02-2005
          Medlem nr: 5 006



          Härlig bild med mycket fart i! tummenupp.gif

          Välkommen till Odla, Slarva!
          Välkommen även kivaweb!

          Redigerat av Irene_L: 12-03-2010, 15:56


          --------------------
          Irene sår och odlar i zon 3
           
          Citera
          Kitti
          Inlägg 18-03-2010, 15:40
          Länk hit: #105


          Medlem
          Antal inlägg: 76
          Medlem sedan:
          05-10-2003
          Medlem nr: 2 407



          Vilka fina hundar! Här bilder på min akita Mitsu som precis fyllt ett år!


          Odla.JPG


          5 mars.JPG



          --------------------
          IF IT'S NOT AN AKITA, IT'S JUST A DOG
           
          Citera
          herkules
          Inlägg 18-03-2010, 20:59
          Länk hit: #106


          Medlem
          Antal inlägg: 5 521
          Medlem sedan:
          14-03-2006
          Medlem nr: 7 219



          vilka underbara hundar ni alla har! wub.gif


          --------------------
          likes anarki och faråthelvete ☺
           
          Citera
          *Stintan*
          Inlägg 18-03-2010, 23:37
          Länk hit: #107


          Medlem
          Antal inlägg: 22 484
          Medlem sedan:
          04-08-2005
          Medlem nr: 6 301




          Vilka fina vovvar alla har wub.gif

          Och här kommer en sötis till som inte varit med här på länge
          Bifogad fil  tin1.jpg ( 77.53k ) Antal nedladdningar: 24




          --------------------
          Rotar runt i Sörmlands inland zon 2-3
          Det är ingen konst att vara modig om man inte är rädd/Tove Jansson
           
          Citera
          zissi
          Inlägg 18-03-2010, 23:41
          Länk hit: #108


          Medlem
          Antal inlägg: 3 077
          Medlem sedan:
          01-05-2005
          Medlem nr: 5 640



          Hundarna är verkligen goa och så roligt att se så många olika raser också.

          Stintan: vad i hela friden är det för ras på godingen?


          --------------------
          Balkong- och frilandsodling i zon 3
           
          Citera
          *Stintan*
          Inlägg 18-03-2010, 23:52
          Länk hit: #109


          Medlem
          Antal inlägg: 22 484
          Medlem sedan:
          04-08-2005
          Medlem nr: 6 301



          Hon är en blandis Bischon frisée - York - Papillon och nerklippt för annars ser man inte vad som är bak o fram på ulltussen wub.gif


          --------------------
          Rotar runt i Sörmlands inland zon 2-3
          Det är ingen konst att vara modig om man inte är rädd/Tove Jansson
           
          Citera
          kasam
          Inlägg 19-03-2010, 10:28
          Länk hit: #110


          Medlem
          Antal inlägg: 828
          Medlem sedan:
          04-08-2008
          Medlem nr: 17 995



          Härliga bilder!!! wub.gif


          --------------------
          www.engronsida.blogspot.se
           
          Citera
          Harvey
          Inlägg 19-03-2010, 13:25
          Länk hit: #111


          Medlem
          Antal inlägg: 263
          Medlem sedan:
          16-10-2007
          Medlem nr: 12 888




          framk (393).jpg

          I normala fall ser min Sally ut såhär. Men nu är hon lite mer minigrisstuk, hon skall ha valpar nästa vecka.


          IMG_0145.jpg

          Hon har fått en egen blogg också. http://sallysvalpar.tradgardsfia.se/


          --------------------
           
          Citera
          *Stintan*
          Inlägg 19-03-2010, 15:12
          Länk hit: #112


          Medlem
          Antal inlägg: 22 484
          Medlem sedan:
          04-08-2005
          Medlem nr: 6 301



          Oj vad spännande men fy va tungt det ser ut flirting.gif


          --------------------
          Rotar runt i Sörmlands inland zon 2-3
          Det är ingen konst att vara modig om man inte är rädd/Tove Jansson
           
          Citera
          Harvey
          Inlägg 19-03-2010, 18:32
          Länk hit: #113


          Medlem
          Antal inlägg: 263
          Medlem sedan:
          16-10-2007
          Medlem nr: 12 888



          Jo, jag tycker faktiskt lite synd om henne. Sist gång hon fick valpar var hon inte alls så stor, då fick hon ändå 6 valpar vilket är ganska mycket för en sådan liten hund. (d/s gårdshund). På torsdag är beräknat datum, vi får väl se om det dröjer ända tills dess, jag är lite tveksam... Men så spännande är det, nästan värre än när jag skulle ha barn själv, då visste jag ju iaf hur många det skulle bli, sort visste jag också.


          --------------------
           
          Citera
          Myosotis
          Inlägg 20-03-2010, 12:41
          Länk hit: #114


          Medlem
          Antal inlägg: 19 798
          Medlem sedan:
          30-09-2007
          Medlem nr: 12 674



          giggle.gif Minigris, hihi. wub.gif Vad fin hon är och vilka söta bilder på bloggen! Hoppas du visar bilder på valparna här sen! Vet du hur många det blir? Det kanske är 14 w00t.gif eller nåt eftersom hon är så stor...


          --------------------
          Det ska gå.

           
          Citera
          ThereseTT
          Inlägg 22-03-2010, 21:21
          Länk hit: #115


          Medlem
          Antal inlägg: 54
          Medlem sedan:
          14-05-2008
          Medlem nr: 16 085



          Här är vår lilla Milla En belgisk Vallhund. Groendal.

          Redigerat av ThereseTT: 22-03-2010, 21:22
          Bifogade fil(er)
          Bifogad fil  Milla.jpg ( 139.79k ) Antal nedladdningar: 21
           


          --------------------
          Therese & Christian
          www.koigarden.se
           
          Citera
          Myosotis
          Inlägg 22-03-2010, 21:22
          Länk hit: #116


          Medlem
          Antal inlägg: 19 798
          Medlem sedan:
          30-09-2007
          Medlem nr: 12 674



          wub.gif


          --------------------
          Det ska gå.

           
          Citera
          herkules
          Inlägg 22-03-2010, 22:54
          Länk hit: #117


          Medlem
          Antal inlägg: 5 521
          Medlem sedan:
          14-03-2006
          Medlem nr: 7 219



          CITAT (ThereseTT @ 22-03-2010, 21:21) *
          Här är vår lilla Milla En belgisk Vallhund. Groendal.

          fiin! wub.gif


          --------------------
          likes anarki och faråthelvete ☺
           
          Citera
          Irene_L
          Inlägg 28-03-2010, 20:57
          Länk hit: #118


          Medlem
          Antal inlägg: 4 111
          Medlem sedan:
          13-02-2005
          Medlem nr: 5 006



          Idag fyller Milla 1 år....tänk vad fort tiden går!! Här har jag filmat henne när hon öppnar sitt paket:

          http://www.youtube.com/watch?v=4SycWgJPy3E

          Ser ni att Milla är som andra småbarn? Omslagspappret är roligast... giggle.gif



          --------------------
          Irene sår och odlar i zon 3
           
          Citera
          Meriona
          Inlägg 28-03-2010, 21:08
          Länk hit: #119


          Gäster






          yaay.gif hbd.gif[ GRATTIS MILLA!

          Oj vad försiktigt hon öppnade! wub.gif

          Redigerat av Meriona: 28-03-2010, 21:08
           
          Citera
          *Stintan*
          Inlägg 28-03-2010, 21:15
          Länk hit: #120


          Medlem
          Antal inlägg: 22 484
          Medlem sedan:
          04-08-2005
          Medlem nr: 6 301



          O så måste man ju kolla så det är alldeles tomt me giggle.gif Så himla fin är hon wub.gif


          --------------------
          Rotar runt i Sörmlands inland zon 2-3
          Det är ingen konst att vara modig om man inte är rädd/Tove Jansson
           
          Citera

          14 sidor V  « < 4 5 6 7 8 > » 
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):



           

          Enkel version Datum och tid: 06-07-2026, 12:57
                 
                    
          Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
           
          Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon