Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

    Kategorier

      Visa alla resultat

      Sökresultat för

      Produkter

        Kategorier

          Visa alla resultat
           

          Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )


          14 sidor V  « < 5 6 7 8 9 > »   
          Skriv svarNytt inlägg
          > Dagens Hundbild, 2010
          herkules
          Inlägg 28-03-2010, 21:46
          Länk hit: #121


          Medlem
          Antal inlägg: 5 521
          Medlem sedan:
          14-03-2006
          Medlem nr: 7 219



          CITAT (Irene_L @ 28-03-2010, 21:57) *
          Idag fyller Milla 1 år....tänk vad fort tiden går!! Här har jag filmat henne när hon öppnar sitt paket:
          http://www.youtube.com/watch?v=4SycWgJPy3E
          Ser ni att Milla är som andra småbarn? Omslagspappret är roligast... giggle.gif

          hon är så sockersöt så man nästan svimmar! wub.gif


          --------------------
          likes anarki och faråthelvete ☺
           
          Citera
          zissi
          Inlägg 28-03-2010, 21:58
          Länk hit: #122


          Medlem
          Antal inlägg: 3 077
          Medlem sedan:
          01-05-2005
          Medlem nr: 5 640



          Grattis på 1-årsdagen Milla! Bifogad fil  ballongsmilis_till_f_delsedag.gif ( 5.54k ) Antal nedladdningar: 4




          --------------------
          Balkong- och frilandsodling i zon 3
           
          Citera
          Irene_L
          Inlägg 01-04-2010, 05:39
          Länk hit: #123


          Medlem
          Antal inlägg: 4 111
          Medlem sedan:
          13-02-2005
          Medlem nr: 5 006



          Milla önskar alla hundkompisar en riktig Glad Påsk!



          --------------------
          Irene sår och odlar i zon 3
           
          Citera
          Meriona
          Inlägg 01-04-2010, 08:30
          Länk hit: #124


          Gäster






          wub.gif bravo.gif 000.gif
          En så söt påskgumma vill jag ha!
           
          Citera
          herkules
          Inlägg 01-04-2010, 09:37
          Länk hit: #125


          Medlem
          Antal inlägg: 5 521
          Medlem sedan:
          14-03-2006
          Medlem nr: 7 219



          här är mina pojkar (förra våren) hundar och vitsippor, finns inte så himla mycket mer att begära av livets goda! smile.gif

          Bifogad fil  mobilen_090.jpg ( 433.93k ) Antal nedladdningar: 30


          --------------------
          likes anarki och faråthelvete ☺
           
          Citera
          Meriona
          Inlägg 01-04-2010, 13:47
          Länk hit: #126


          Gäster






          Svart på vitt.... wub.gif
           
          Citera
          Bengalow
          Inlägg 01-04-2010, 14:05
          Länk hit: #127


          Medlem
          Antal inlägg: 3 185
          Medlem sedan:
          21-06-2009
          Medlem nr: 24 333



          Visst är det väl två pudlar? Frun och jag blir lite oense....! Vad heter dom? Söta är dom i vilket fall!
           
          Citera
          herkules
          Inlägg 01-04-2010, 15:49
          Länk hit: #128


          Medlem
          Antal inlägg: 5 521
          Medlem sedan:
          14-03-2006
          Medlem nr: 7 219



          CITAT (Bengalow @ 01-04-2010, 15:05) *
          Visst är det väl två pudlar? Frun och jag blir lite oense....! Vad heter dom? Söta är dom i vilket fall!

          benzo och chopper, nerklippta puli, ungerska vallhundar, ståtar i vanliga fall med fotsid päls bestående av snören smile.gif dessa gamla herrar trivs dock med lite kortare kostym.


          --------------------
          likes anarki och faråthelvete ☺
           
          Citera
          Harvey
          Inlägg 06-04-2010, 20:50
          Länk hit: #129


          Medlem
          Antal inlägg: 263
          Medlem sedan:
          16-10-2007
          Medlem nr: 12 888




          IMG_2652.jpg

          Redigerat av Harvey: 06-04-2010, 20:52


          --------------------
           
          Citera
          Ingela i Segersb...
          Inlägg 06-04-2010, 21:24
          Länk hit: #130


          Medlem
          Antal inlägg: 2 685
          Medlem sedan:
          25-01-2009
          Medlem nr: 20 750



          Sötnosar! Eller rättare sagt sötmagar! wub.gif
           
          Citera
          Myosotis
          Inlägg 07-04-2010, 12:16
          Länk hit: #131


          Medlem
          Antal inlägg: 19 798
          Medlem sedan:
          30-09-2007
          Medlem nr: 12 674



          wub.gif


          --------------------
          Det ska gå.

           
          Citera
          gunvor
          Inlägg 07-04-2010, 13:11
          Länk hit: #132


          Medlem
          Antal inlägg: 758
          Medlem sedan:
          09-09-2004
          Medlem nr: 4 450



          Bifogad fil  1_april_caballo.jpg ( 107.88k ) Antal nedladdningar: 39


          Caballo - peruansknakenhund fyllde 13 den 1 april. Påskafton hade han kalas!

          Redigerat av gunvor: 07-04-2010, 13:15
           
          Citera
          Chanku
          Inlägg 15-04-2010, 12:47
          Länk hit: #133


          Medlem
          Antal inlägg: 98
          Medlem sedan:
          22-05-2006
          Medlem nr: 7 762





          Såhär söt var Pixie när hon fyllde ett år wub.gif
           
          Citera
          Ingela i Segersb...
          Inlägg 15-04-2010, 14:21
          Länk hit: #134


          Medlem
          Antal inlägg: 2 685
          Medlem sedan:
          25-01-2009
          Medlem nr: 20 750



          Jättesöt! wub.gif
           
          Citera
          Irene_L
          Inlägg 15-04-2010, 17:42
          Länk hit: #135


          Medlem
          Antal inlägg: 4 111
          Medlem sedan:
          13-02-2005
          Medlem nr: 5 006



          Såååå söt!! wub.gif Grattis på ettårsdagen, Pixie!


          --------------------
          Irene sår och odlar i zon 3
           
          Citera
          Chanku
          Inlägg 15-04-2010, 18:11
          Länk hit: #136


          Medlem
          Antal inlägg: 98
          Medlem sedan:
          22-05-2006
          Medlem nr: 7 762



          Jaa, själv tycker man ju att man delar liv med den sötaste sheltien i världen men man kan ju inte riktigt undgå att vara partisk tongue.gif

          Såhär ful var hon som valp på midsommarafton wub.gif


          Men hon är inte bara söt, hon är galet smart också. Film på några av favorittricksen (stå med alla fyra tassarna i en skål, kasta föremål, pussas. I slutet ber jag henne att kasta en sked, vilket hon aldrig gjort förut. Pixie tycker dock att skedar ska man stå på o cirkla runt.)
           
          Citera
          zissi
          Inlägg 15-04-2010, 18:51
          Länk hit: #137


          Medlem
          Antal inlägg: 3 077
          Medlem sedan:
          01-05-2005
          Medlem nr: 5 640



          Chanku: Ja, fy så ful man kan vara giggle.gif wub.gif


          --------------------
          Balkong- och frilandsodling i zon 3
           
          Citera
          Myosotis
          Inlägg 16-04-2010, 13:29
          Länk hit: #138


          Medlem
          Antal inlägg: 19 798
          Medlem sedan:
          30-09-2007
          Medlem nr: 12 674



          wub.gif

          CITAT (Chanku @ 15-04-2010, 19:11) *
          ...stå med alla fyra tassarna i en skål...

          Hur har du lärt henne det?


          --------------------
          Det ska gå.

           
          Citera
          Chanku
          Inlägg 17-04-2010, 17:32
          Länk hit: #139


          Medlem
          Antal inlägg: 98
          Medlem sedan:
          22-05-2006
          Medlem nr: 7 762



          CITAT (Myosotis @ 16-04-2010, 14:29) *
          wub.gif
          Hur har du lärt henne det?


          Jag har shejpat in det. Började med en lite större låda (med låga kanter). Delade upp momentet ungefär såhär: Se på lådan - gå till lådan - en tass i lådan - två tassar i lådan - alla rörelser med bakbenen - alla rörelser med bakbenen MOT lådan - ett bakben i lådan - två bakben i lådan - två bakben och en framtass i lådan - två bakben och två framtassar i lådan. Sen var det bara att minska ner lådan eftersom. Med lite tålamod, bra belöningar och korta pass så går det ganska lätt. Väldigt kort förklaring, vill du veta mer så fråga så ska jag svara så gott jag kan.
           
          Citera
          Irene_L
          Inlägg 17-04-2010, 18:12
          Länk hit: #140


          Medlem
          Antal inlägg: 4 111
          Medlem sedan:
          13-02-2005
          Medlem nr: 5 006



          En bild på Milla när hon vilar i sin bur:



          --------------------
          Irene sår och odlar i zon 3
           
          Citera

          14 sidor V  « < 5 6 7 8 9 > » 
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):



           

          Enkel version Datum och tid: 06-07-2026, 12:57
                 
                    
          Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
           
          Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon