Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

    Kategorier

      Visa alla resultat

      Sökresultat för

      Produkter

        Kategorier

          Visa alla resultat
           

          Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )


          14 sidor V  « < 6 7 8 9 10 > »   
          Skriv svarNytt inlägg
          > Dagens Hundbild, 2010
          Ingela i Segersb...
          Inlägg 17-04-2010, 18:22
          Länk hit: #141


          Medlem
          Antal inlägg: 2 685
          Medlem sedan:
          25-01-2009
          Medlem nr: 20 750



          Åh Milla, vad du är söt!! wub.gif Och vilken fin bur du har.
           
          Citera
          Chanku
          Inlägg 18-04-2010, 08:37
          Länk hit: #142


          Medlem
          Antal inlägg: 98
          Medlem sedan:
          22-05-2006
          Medlem nr: 7 762



          Min fluff gillar också att ligga i bur. Har bäddat med kuddar i botten och en fäll över det (och snuttefilten hon fick med som valp), så hon får välja självmant vars hon ska sova.
          Hur stor är Milla nu? Minns jag inte helt fel så låg hon väl ganska rejält över "godkänd höjd"? Jättefin hur som helst! smile.gif
           
          Citera
          Irene_L
          Inlägg 18-04-2010, 08:55
          Länk hit: #143


          Medlem
          Antal inlägg: 4 111
          Medlem sedan:
          13-02-2005
          Medlem nr: 5 006



          Jag tycker det är lite svårt att mäta och få rätt höjd men hon är 40-41 cm så hon är en stor sheltietik! Men sååå fin! wub.gif


          --------------------
          Irene sår och odlar i zon 3
           
          Citera
          Chanku
          Inlägg 18-04-2010, 13:15
          Länk hit: #144


          Medlem
          Antal inlägg: 98
          Medlem sedan:
          22-05-2006
          Medlem nr: 7 762



          CITAT (Irene_L @ 18-04-2010, 09:55) *
          Jag tycker det är lite svårt att mäta och få rätt höjd men hon är 40-41 cm så hon är en stor sheltietik! Men sååå fin! wub.gif


          Jaa, jag håller med. Pixie ligger på 36-36½ cm. Men som sagt, allt annat än enkelt att mäta hunden själv. Lite enklare om man hade haft en mätsticka...
           
          Citera
          Samsara
          Inlägg 26-04-2010, 08:19
          Länk hit: #145


          Medlem
          Antal inlägg: 633
          Medlem sedan:
          10-07-2006
          Medlem nr: 8 160



          Bifogad fil  22_april_017.JPG ( 995.93k ) Antal nedladdningar: 19


          Ibland undrar jag hur vår hund ligger och sover, men det här får bli min dagens hundbild på Isak
           
          Citera
          Biggan_
          Inlägg 26-04-2010, 19:55
          Länk hit: #146


          Medlem
          Antal inlägg: 35 147
          Medlem sedan:
          15-04-2005
          Medlem nr: 5 447



          CITAT (Samsara @ 26-04-2010, 09:19) *
          Bifogad fil  22_april_017.JPG ( 995.93k ) Antal nedladdningar: 19


          Ibland undrar jag hur vår hund ligger och sover, men det här får bli min dagens hundbild på Isak


          Söt trasselsudd! wub.gif


          --------------------
          Biggan
          *****************
          Systematik är att sätta den ena foten framför den andra när man går och inte tvärtom.
          Eyvind Johnson

           
          Citera
          zissi
          Inlägg 26-04-2010, 21:55
          Länk hit: #147


          Medlem
          Antal inlägg: 3 077
          Medlem sedan:
          01-05-2005
          Medlem nr: 5 640



          Samsara: Verkligen söt liten truls du har. Han är lite lik Amigo när han är långhårig, fast han är ju en helbrun truls.
          Ibland vet jag inte vad som är fram och bak på Amigo när han fått till en sån där riktigt tokig sovställning. Det vill till att man pussar i rätt ände naughty.gif


          --------------------
          Balkong- och frilandsodling i zon 3
           
          Citera
          Samsara
          Inlägg 27-04-2010, 09:00
          Länk hit: #148


          Medlem
          Antal inlägg: 633
          Medlem sedan:
          10-07-2006
          Medlem nr: 8 160



          Bifogad fil  26_april_020.JPG ( 517.74k ) Antal nedladdningar: 16

          Vår hund är ju "blandning" mellan katt och hund, här ligger han på sitt favoritställe.

          Jag är bara så förvånad att dem kan trassla ihop sig till att bli så små. Nu ligger han raklång i soffan bredvid mig och sover, tog tidningen som huvudkudde.

           
          Citera
          Irene_L
          Inlägg 03-05-2010, 15:07
          Länk hit: #149


          Medlem
          Antal inlägg: 4 111
          Medlem sedan:
          13-02-2005
          Medlem nr: 5 006



          Idag var jag och Milla och njöt av de vackra vitsipporna vid den lilla bäcken!



          En vacker "blomma" bland andra vackra blommor!


          --------------------
          Irene sår och odlar i zon 3
           
          Citera
          Meriona
          Inlägg 04-05-2010, 07:50
          Länk hit: #150


          Gäster






          wub.gif Läckraste vitsippan av allihop! Lite svårplockad kanske? flirting.gif
           
          Citera
          blomkronan
          Inlägg 04-05-2010, 08:09
          Länk hit: #151


          Medlem
          Antal inlägg: 3 467
          Medlem sedan:
          28-07-2008
          Medlem nr: 17 820



          Irene Milla är såååå vacker wub.gif

          Min skrutt är väll inte så vacker giggle.gif men han kan vara söt wub.gif

          Han älskar ju att rulla i grejer giggle.gif
          Bifogad fil  IMG_3139.JPG ( 152.94k ) Antal nedladdningar: 29

          Shaggy får duscha ganska ofta!!

          Sen vill han gärna ligga uppe på mina odlingsbäddar!!!
          Så fort jag vänder ryggen till...
          Bifogad fil  IMG_3150.JPG ( 149.31k ) Antal nedladdningar: 22


          Men jag tycker om honom ändå... biggrin.gif
           
          Citera
          Irene_L
          Inlägg 04-05-2010, 08:15
          Länk hit: #152


          Medlem
          Antal inlägg: 4 111
          Medlem sedan:
          13-02-2005
          Medlem nr: 5 006



          Blomkronan.......Hihi...vilken bushund du har! wub.gif

          Klart han ska ligga odlingsbädden! Du har ju "bäddat" för just honom! giggle.gif


          --------------------
          Irene sår och odlar i zon 3
           
          Citera
          Meriona
          Inlägg 04-05-2010, 11:30
          Länk hit: #153


          Gäster






          Herrejösses det växer mossa i ansiktet på honom! w00t.gif wub.gif
           
          Citera
          zissi
          Inlägg 04-05-2010, 13:48
          Länk hit: #154


          Medlem
          Antal inlägg: 3 077
          Medlem sedan:
          01-05-2005
          Medlem nr: 5 640



          Vilket charmtroll du har blomkronan wub.gif


          --------------------
          Balkong- och frilandsodling i zon 3
           
          Citera
          Anki på Öland
          Inlägg 04-05-2010, 15:43
          Länk hit: #155


          Medlem
          Antal inlägg: 6 847
          Medlem sedan:
          26-05-2004
          Medlem nr: 3 723



          Pöss på dig farfar......

          Bifogad fil  puss.jpg ( 27.05k ) Antal nedladdningar: 27


          Anki


          --------------------
          Hundar och pelargoner....... sen är man sysselsatt året om :)
          Huserar på södra Öland

          mitt album
           
          Citera
          *Stintan*
          Inlägg 04-05-2010, 19:11
          Länk hit: #156


          Medlem
          Antal inlägg: 22 484
          Medlem sedan:
          04-08-2005
          Medlem nr: 6 301



          Hahaha va mysiga dom är.. vill till att farfar är tålmodig..


          --------------------
          Rotar runt i Sörmlands inland zon 2-3
          Det är ingen konst att vara modig om man inte är rädd/Tove Jansson
           
          Citera
          Anki på Öland
          Inlägg 03-06-2010, 12:24
          Länk hit: #157


          Medlem
          Antal inlägg: 6 847
          Medlem sedan:
          26-05-2004
          Medlem nr: 3 723



          Det är han Stintan, vääääldigt tålmodig smile.gif

          Länge sen det kom en hundbild.....
          Varmt idag, mycket skönare att "nana kudden".......

          Bifogad fil  100601.jpg ( 28.94k ) Antal nedladdningar: 27


          Anki


          --------------------
          Hundar och pelargoner....... sen är man sysselsatt året om :)
          Huserar på södra Öland

          mitt album
           
          Citera
          Myosotis
          Inlägg 06-06-2010, 12:38
          Länk hit: #158


          Medlem
          Antal inlägg: 19 798
          Medlem sedan:
          30-09-2007
          Medlem nr: 12 674



          Vi hade just besök av en hovawartvalp wub.gif


          Hundarna hade aldrig träffats förut men de hade jätteroligt.


          Nu har jag tuggat på dina öron så länge så nu måste jag smaka lite på benet också...


          Biter du mig i benet så plattar jag till dig!





          Efteråt var de helt slut och min hade blöta öron.




          --------------------
          Det ska gå.

           
          Citera
          Meriona
          Inlägg 06-06-2010, 20:29
          Länk hit: #159


          Gäster






          Nämen! Vilka busiga bilder! Och vilka ögon! Valpisens alltså när Lady plattat till den. smile.gif

          wub.gif wub.gif wub.gif wub.gif wub.gif
           
          Citera
          Irene_L
          Inlägg 07-06-2010, 08:44
          Länk hit: #160


          Medlem
          Antal inlägg: 4 111
          Medlem sedan:
          13-02-2005
          Medlem nr: 5 006



          Härliga bilder!

          Här kommer en liten film när Milla försöker ta vattenstrålarna:

          http://www.youtube.com/watch?v=R8UZ-ChL9vM

          Det är så skönt att Millas ben funkar bra nu och att hon kan springa fritt i trädgården!


          --------------------
          Irene sår och odlar i zon 3
           
          Citera

          14 sidor V  « < 6 7 8 9 10 > » 
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):



           

          Enkel version Datum och tid: 06-07-2026, 15:19
                 
                    
          Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
           
          Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon