Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

    Kategorier

      Visa alla resultat

      Sökresultat för

      Produkter

        Kategorier

          Visa alla resultat
           

          Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )


          14 sidor V  « < 7 8 9 10 11 > »   
          Skriv svarNytt inlägg
          > Dagens Hundbild, 2010
          Biggan_
          Inlägg 07-06-2010, 11:08
          Länk hit: #161


          Medlem
          Antal inlägg: 35 147
          Medlem sedan:
          15-04-2005
          Medlem nr: 5 447



          Så härligt att hon blivit bra i benet igen! Hoppas det håller sig nu då!
          Så vacker hon har blivit! wub.gif
          Så enerverande att hon inte får "tag" i vattenstrålarna! giggle.gif


          --------------------
          Biggan
          *****************
          Systematik är att sätta den ena foten framför den andra när man går och inte tvärtom.
          Eyvind Johnson

           
          Citera
          Myosotis
          Inlägg 07-06-2010, 11:24
          Länk hit: #162


          Medlem
          Antal inlägg: 19 798
          Medlem sedan:
          30-09-2007
          Medlem nr: 12 674



          Haha, det hjälper ju inte att skälla på vattnet! slap.gif
          giggle.gif Vad söt hon är wub.gif


          --------------------
          Det ska gå.

           
          Citera
          Kryddan03
          Inlägg 08-06-2010, 18:33
          Länk hit: #163


          Medlem
          Antal inlägg: 1 257
          Medlem sedan:
          17-03-2004
          Medlem nr: 3 013



          x

          Redigerat av Kryddan03: 25-08-2012, 00:30


          --------------------
          Odlar på taket i zon II
           
          Citera
          Irene_L
          Inlägg 22-06-2010, 13:11
          Länk hit: #164


          Medlem
          Antal inlägg: 4 111
          Medlem sedan:
          13-02-2005
          Medlem nr: 5 006



          Milla gillar att vara på altanen. När hon ser något spännande vill hon se riktigt bra. Då hoppar hon upp på soffan och ställer sig mot altankanten:

          Är man kort i rocken får man sträcka på sig...hihi!
          Lite jobbigt är det att stå så där en längre stund så då tyckte hon det är skönt att sitta ner på soffan:


          Så här ser hon ut när hon sitter och kollar på vad jag gör i trädgården:



          Hon är härlig, min goa tjej!


          --------------------
          Irene sår och odlar i zon 3
           
          Citera
          Biggan_
          Inlägg 22-06-2010, 18:53
          Länk hit: #165


          Medlem
          Antal inlägg: 35 147
          Medlem sedan:
          15-04-2005
          Medlem nr: 5 447



          CITAT (Irene_L @ 22-06-2010, 14:11) *
          Milla gillar att vara på altanen. När hon ser något spännande vill hon se riktigt bra. Då hoppar hon upp på soffan och ställer sig mot altankanten:

          Är man kort i rocken får man sträcka på sig...hihi!
          Lite jobbigt är det att stå så där en längre stund så då tyckte hon det är skönt att sitta ner på soffan:


          Så här ser hon ut när hon sitter och kollar på vad jag gör i trädgården:



          Hon är härlig, min goa tjej!


          Härligt med publik när man jobbar! giggle.gif
          Så vacker hon är Irene! wub.gif Lilla Milla har växt upp och blivit en skönhet!
          Den här var ju urgullig!


          --------------------
          Biggan
          *****************
          Systematik är att sätta den ena foten framför den andra när man går och inte tvärtom.
          Eyvind Johnson

           
          Citera
          Irene_L
          Inlägg 25-06-2010, 09:22
          Länk hit: #166


          Medlem
          Antal inlägg: 4 111
          Medlem sedan:
          13-02-2005
          Medlem nr: 5 006



          Milla önskar er alla en riktigt fin Midsommar!


          En närbild på sötnosen!

          Hon är sååå duktig när jag vill ta kort på henne. Det var första gången med en blomsterkrans och hon undrade allt vad matte höll på med. Här kommer en bildserie:


          "Blir det bra så här matte?"


          "Lite tråkigt är det allt! Vad gör man inte för lite godis!"


          "Näää...nu vill jag bli av med den här konstiga saken"


          "Där fick jag dig allt!!!"


          Redigerat av Irene_L: 25-06-2010, 09:23


          --------------------
          Irene sår och odlar i zon 3
           
          Citera
          Myosotis
          Inlägg 25-06-2010, 09:59
          Länk hit: #167


          Medlem
          Antal inlägg: 19 798
          Medlem sedan:
          30-09-2007
          Medlem nr: 12 674



          wub.gif Hon är så vacker!!


          --------------------
          Det ska gå.

           
          Citera
          Irene_L
          Inlägg 26-06-2010, 09:52
          Länk hit: #168


          Medlem
          Antal inlägg: 4 111
          Medlem sedan:
          13-02-2005
          Medlem nr: 5 006



          Igår blev det inte mycket sovande för Milla! Vi var ju och tittade på när det dansades runt midsommarstången. Hon är så lätt att ha med. Sen är det så skönt att hon inte skäller något!
          Sen när vi kom hem var hon sååå trött och hon somnade på soffan:


          En utslagen hjälte...hihi!


          --------------------
          Irene sår och odlar i zon 3
           
          Citera
          Biggan_
          Inlägg 26-06-2010, 13:34
          Länk hit: #169


          Medlem
          Antal inlägg: 35 147
          Medlem sedan:
          15-04-2005
          Medlem nr: 5 447



          CITAT (Irene_L @ 26-06-2010, 10:52) *
          Igår blev det inte mycket sovande för Milla! Vi var ju och tittade på när det dansades runt midsommarstången. Hon är så lätt att ha med. Sen är det så skönt att hon inte skäller något!
          Sen när vi kom hem var hon sååå trött och hon somnade på soffan:


          En utslagen hjälte...hihi!

          Ser härligt ut! Det är nästan så man vill byta plats med henne! giggle.gif


          --------------------
          Biggan
          *****************
          Systematik är att sätta den ena foten framför den andra när man går och inte tvärtom.
          Eyvind Johnson

           
          Citera
          Irene_L
          Inlägg 13-07-2010, 13:15
          Länk hit: #170


          Medlem
          Antal inlägg: 4 111
          Medlem sedan:
          13-02-2005
          Medlem nr: 5 006



          Bifogad fil  Milla_i_badpool.jpg ( 398.61k ) Antal nedladdningar: 20

          Oj det verkar visst mycket Milla i den här tråden! giggle.gif Här kommer lite mer...

          Igår fick Milla och Bianca (sonens hund) "bada" i en liten barnbassäng. Först tyckte dom det var lite konstigt men sen tyckte dom det var riktigt skönt att gå i den så dom gick i och ur bassängen hela tiden. Det är ju bra för hundar att bli svala om tassarna när det är så här varmt. Milla gillar ju vattenspridaren men då springer hon så mycket och det är ju inte bra i denna värme. Då är det bättre med denna bassäng:

          http://www.youtube.com/watch?v=fAqx59TMKVY

          http://www.youtube.com/watch?v=gozDmbQH7p8

          Det blev ett lite hastigt slut på sista filmen för Bianca sprang rakt på mig.....hihi!

          Redigerat av Irene_L: 13-07-2010, 13:21


          --------------------
          Irene sår och odlar i zon 3
           
          Citera
          Ingela i Segersb...
          Inlägg 13-07-2010, 14:25
          Länk hit: #171


          Medlem
          Antal inlägg: 2 685
          Medlem sedan:
          25-01-2009
          Medlem nr: 20 750



          Det kan aldrig bli för mycket Milla! wub.gif
           
          Citera
          silos
          Inlägg 14-07-2010, 09:09
          Länk hit: #172


          Medlem
          Antal inlägg: 9 297
          Medlem sedan:
          02-08-2005
          Medlem nr: 6 292




          kvällen 006.JPG

          Olle är såå nyfiken på vad Linda gör biggrin.gif

          Linda är English Toy Terrier på 13 och ett halvt år,hon kom till mig 2004,som omplacering efter att hennes matte hade dött.

          Olle är Chihuahua på 9 år.Han kom till mig 2002 också som omplacering.
           
          Citera
          Kryddan03
          Inlägg 17-07-2010, 23:11
          Länk hit: #173


          Medlem
          Antal inlägg: 1 257
          Medlem sedan:
          17-03-2004
          Medlem nr: 3 013



          Idag fyller min vovve Kryddan 13 år.
          Grattis älskade lilla skruttan! smile.gif


          Redigerat av Kryddan03: 25-08-2012, 00:45


          --------------------
          Odlar på taket i zon II
           
          Citera
          Anki på Öland
          Inlägg 18-07-2010, 08:30
          Länk hit: #174


          Medlem
          Antal inlägg: 6 847
          Medlem sedan:
          26-05-2004
          Medlem nr: 3 723



          Grattis Kryddan, en fräsch 13-åring! wub.gif
          Anki


          --------------------
          Hundar och pelargoner....... sen är man sysselsatt året om :)
          Huserar på södra Öland

          mitt album
           
          Citera
          Kryddan03
          Inlägg 18-07-2010, 18:18
          Länk hit: #175


          Medlem
          Antal inlägg: 1 257
          Medlem sedan:
          17-03-2004
          Medlem nr: 3 013



          Kryddan viftar med hela rumpan och tackar, Anki! smile.gif


          --------------------
          Odlar på taket i zon II
           
          Citera
          Snöflinga
          Inlägg 18-07-2010, 20:58
          Länk hit: #176


          Medlem
          Antal inlägg: 3 999
          Medlem sedan:
          01-08-2004
          Medlem nr: 4 203




          Kryddan har ett så klokt och vackert öga wub.gif Grattis Kryddan till tonåren blomma.gif
           
          Citera
          Kryddan03
          Inlägg 18-07-2010, 21:22
          Länk hit: #177


          Medlem
          Antal inlägg: 1 257
          Medlem sedan:
          17-03-2004
          Medlem nr: 3 013



          Tack Snöflinga!
          Hon är, och har alltid varit, väldigt klok min lilla gumma. wub.gif


          --------------------
          Odlar på taket i zon II
           
          Citera
          Bengalow
          Inlägg 18-07-2010, 22:07
          Länk hit: #178


          Medlem
          Antal inlägg: 3 185
          Medlem sedan:
          21-06-2009
          Medlem nr: 24 333



          Här är Ouzo - hel och helt återställd efter Amstaffattacken. Han ligger på gräsmattan och håller utkik efter "svartstarar" som han gärna jagar väck. Det har husse lärt honom...

           
          Citera
          Anki på Öland
          Inlägg 19-07-2010, 08:15
          Länk hit: #179


          Medlem
          Antal inlägg: 6 847
          Medlem sedan:
          26-05-2004
          Medlem nr: 3 723



          Skönt att se att han är pigg igen smile.gif
          Anki


          --------------------
          Hundar och pelargoner....... sen är man sysselsatt året om :)
          Huserar på södra Öland

          mitt album
           
          Citera
          silos
          Inlägg 27-07-2010, 09:33
          Länk hit: #180


          Medlem
          Antal inlägg: 9 297
          Medlem sedan:
          02-08-2005
          Medlem nr: 6 292



          [quote name='Irene_L' date='22-06-2010, 14:11' post='1245977']
          Milla gillar att vara på altanen. När hon ser något spännande vill hon se riktigt bra. Då hoppar hon upp på soffan och ställer sig mot altankanten:

          Är man kort i rocken får man sträcka på sig...hihi!
          Lite jobbigt är det att stå så där en längre stund så då tyckte hon det är skönt att sitta ner på soffan:


          Underbara bilder du har tagit på din hund!

          blomma.gif
           
          Citera

          14 sidor V  « < 7 8 9 10 11 > » 
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):



           

          Enkel version Datum och tid: 06-07-2026, 15:19
                 
                    
          Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
           
          Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon