CITAT (Irene_L @ 22-06-2010, 14:11)

Milla gillar att vara på altanen. När hon ser något spännande vill hon se riktigt bra. Då hoppar hon upp på soffan och ställer sig mot altankanten:
Är man kort i rocken får man sträcka på sig...hihi!Lite jobbigt är det att stå så där en längre stund så då tyckte hon det är skönt att sitta ner på soffan:

Så här ser hon ut när hon sitter och kollar på vad jag gör i trädgården:


Hon är härlig, min goa tjej!
Härligt med publik när man jobbar!
Så vacker hon är Irene!

Lilla Milla har växt upp och blivit en skönhet!
Den här

var ju urgullig!